اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شبکه بهداشت و درمان خوی خبر داد

افزایش تعداد خانه‌های بهداشت در خوی

خبرگزاری فارس: معاون بهداشت شبکه بهداشت و درمان خوی گفت: تعداد خانه‌های بهداشت شهرستان خوی به 96 واحد افزایش یافته است.

افزایش تعداد خانه‌های بهداشت در خوی

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی، محمدرضا فروتنی سه‌شنبه شب در مراسم ویژه هفته سلامت اظهار داشت: در حال حاضر با فعالیت این تعداد خانه بهداشت بیش از 12 هزار نفر در روستاهای شهرستان خوی، زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی قرار گرفته‌اند.

وی افزود: با راه‌اندازی این تعداد خانه‌های بهداشت شاخص‌های برخورداری مردم روستایی شهرستان خوی به استانداردهای کشوری رسیده است.

به گفته این مسئول امسال هم چهار خانه بهداشت و یک مرکز بهداشتی در این شهرستان با 8 میلیارد ریال احداث و راه‌اندازی می‌شود.

معاون بهداشت شبکه بهداشت و درمان خوی ادامه داد: به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی امسال دو طرح طب سالمندی و پزشک خانواده در مناطق شهری خوی اجرا می‌شود.

فروتنی اظهار داشت: مقدمات اجرای این طرح در راستای حمایت از جمعیت سالمند و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی برای آحاد جامعه به صورت رایگان در مناطق شهری فراهم شده و این طرح تا چهار ماه آینده در خوی اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: با ارتقای امکانات و سطح خدمات در مناطق شهری و روستایی از شیوه بیماری‌های واگیردار در محیط جمعیت غالب و به ویژه در جمعیت زیر پنج سال جامعه در خوی به نحو قابل توجهی جلوگیری شده است.

محسن ملاقاسمی، معاون پرورش و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش خوی نیز در این مراسم از اجرای طرح مروج سلامت در 24 مدرسه این شهرستان خبر داد.

در ادامه همایش با اهدای لوح و هدایایی از مروجان سلامت سپاه خوی تجلیل شد.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول