اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

نمایشگاه هفته سلامت در دلفان برپا شد

خبرگزاری فارس: با حضور امام جمعه دلفان، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان دلفان نمایشگاه هفته سلامت در این شهرستان افتتاح شد.

نمایشگاه هفته سلامت در دلفان برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دلفان، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلفان صبح امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه هفته سلامت در دلفان گفت: این نمایشگاه با هدف آموزش عمومی به جامعه سالمندان در خصوص عوامل تهدیدکننده سلامت افراد جامعه برپا شده است.

یوسف‌رضا جهانیان با بیان اینکه این نمایشگاه دارای 14 غرفه است، اظهار داشت: این نمایشگاه با همکاری کمیته امداد، ادارات بهزیستی، هلال‌احمر، آموزش و پرورش و شبکه بهداشت شهرستان دلفان برپا شده است که هر کدام از این ادارات دارای غرفه‌ای در این نمایشگاه هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلفان با بیان اینکه تست وزن و فشار خون و قند برنامه‌های قابل توجهی است که در این نمایشگاه به صورت رایگان به مردم ارائه می‌شود، یادآور شد: غرفه‌های بهداشت خانواده، جمعیت و مدارس، مشارکت‌های مردمی، مبارزه با بیماری‌ها، آموزش بهورزی، بهداشت محیط و حرفه‌ای، بهداشت روان، روابط عمومی و آموزش سلامت از جمله غرفه‌های این نمایشگاه هستند.

جهانیان خاطرنشان کرد: معرفی مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته، مقالات علمی و عکس و توزیع کتابچه‌ها، بروشورها و CDهای بهداشتی از جمله موضوعاتی است که در این نمایشگاه به مردم ارائه می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلفان گفت: این نمایشگاه از امروز تا 25 فروردین برای بازدید عموم علاقه‌مندان و به ویژه دانش‌آموزان دایر است.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول