اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته استان قم خبر داد

حضور پرقدرت نمایندگان قم در لیگ‌های کاراته کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: تیم‌های کاراته باشگاهی قم امسال با تکیه بر توان کاراته‌کاهای بومی در لیگ‌های کاراته کشور با قدرت به مصاف حریفان می‌روند.

حضور پرقدرت نمایندگان قم در لیگ‌های کاراته کشور

حسن عابدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: به دنبال موفقیت‌هایی که در سال‌های اخیر در رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور توسط کاراته‌کاهای قمی به دست آمده است امسال نیز نمایندگان قم در لیگ‌های امسال حضور پرقدرتی خواهند داشت.

وی اضافه کرد: به جز رقابت‌های سوپر لیگ، در سایر سطوح مسابقات لیگ کاراته باشگاه‌های کشور در هر دو بخش آقایان و بانوان شاهد حضور پرقدرت نمایندگان قم در مسابقات فصل گذشته لیگ باشگاه‌های کشور بودیم و این مهم امسال نیز محقق خواهد شد.

رئیس هیئت کاراته استان قم تصریح کرد: کسب عناوین درخشان در مسابقات لیگ‌های کاراته باشگاه‌های کشور توسط نمایندگان قم در سال‌های اخیر نشان می‌دهد که قم همچنان مهد اصلی کاراته کشور است و می‌توان با توجه بیشتر به این نوجوانان، آینده‌ای را برای کاراته قم رقم زد که دوران پر افتخار دهه 70 را بار دیگر زنده کند.

وی در ادامه با اشاره به موفقیت‌های کاراته‌کاهای قمی در سال گذشته اظهار داشت: کسب پنج مدال توسط کاراته کاهای قمی در تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان کاراته از مسابقات قهرمانی آسیا حاصل تلاش و کوشش جوانان برومند این استان است که سبب شدند کاراته یکی از موفق‌ترین رشته‌های ورزشی استان در سال 90 لقب بگیرد.

عابدی افزود: محمد شایگان، مهدی عافیتی و علی نجفی در همراهی تیم ملی جوانان، سیدمهدی موسوی‌پور در همراهی تیم ملی امید و امیر مهدیزاده در تیم ملی بزرگسالان سال گذشته حضور بسیار درخشانی در پیکارهای قهرمانی آسیا و همچنین قهرمان جهان داشتند.

وی تصریح کرد: در مسابقات انتخابی تیم‌های ملی کاراته رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان که در اسفند ماه گذشته در زنجان و تبریز برگزار شد، چندین کاراته کای قمی موفق به کسب جواز حضور در اردوی‌های تیم‌های ملی شده‌اند که امید زیادی به اعزام آنها به رقابت‌های مهم برون مرزی از جمله پیکارهای آسیایی و جهانی کاراته داریم.

رئیس هیئت کاراته استان قم خاطر نشان کرد: در سال گذشته علی نجفی به عنوان نماینده تیم ملی اعزامی کشورمان به رقابت‌های کاراته قهرمانی نوجوانان جهان موفق به کسب مقام سوم و نشان برنز شد، ضمن اینکه این کاراته‌کای ارزنده به همراهی محمد شایگان و مهدی عافیتی در رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا در کشور چین نیز سه مدال رنگارنگ کسب کردند.

وی عنوان داشت: امیر مهدی‌زاده نیز در تیم ملی بزرگسالان در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا به مدال برنز دست یافت، ضمن اینکه امسال نیز این کاراته‌کا به همراه چهره‌های دیگری نظر سعید علیپور و محمدهادی داوودآبادی در تیم ملی بزرگسالان شانس اعزام به رقابت‌های قهرمانی جهان و آسیا را دارند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول