اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار طارم خبر داد

مشارکت 800 نفر برای برگزاری انتخابات مجلس در طارم

خبرگزاری فارس: فرماندار طارم از فعالیت 800 نفر در قالب هیئت اجرایی، هیئت نظارت، بازرس و نیروهای امنیتی و خدماتی برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

مشارکت 800 نفر برای برگزاری انتخابات مجلس در طارم

غلامحسین رجبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی از عرصه‌های فعال جامعه محسوب می‌شود، که شرکت در آن وظیفه همه افراد جامعه است.

وی از فعالیت 800 نفر در قالب هیئت اجرایی، هیئت نظارت، بازرس و نیروهای امنیتی و خدماتی برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و افزود: 49 صندوق اخذ رای برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان طارم پیش‌بینی شده است.

فرماندار طارم با بیان اینکه اقدامات لازم برای برگزاری انتخاباتی پر شور در شهرستان انجام شده است، تصریح کرد: مقدمات اجرای انتخابات در شهرستان اندیشیده شده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های انتخابات شهرستان طارم براساس تقویم پیش‌بینی شده انتخابات از سوی وزارت کشور انجام شده است، خاطرنشان کرد: شهرستان از آمادگی لازم برای برگزاری انتخاباتی پر شور برخوردار است.

رجبی از آمادگی ادارات مختلف برای برگزاری انتخابات در این شهرستان خبر داد و گفت: نیروی انسانی مورد نیاز برای برگزاری این انتخابات آماده شده است.

وی با بیان اینکه تا کنون تخلف انتخاباتی از سوی کاندیداهای نمایندگی مجلس در شهرستان مشاهده نشده است، تصریح کرد: در صورت بروز هر نوع تخلفی به صورت قانونی اقدامات لازم انجام می‌شود.

فرماندار طارم در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه خدمات نظام جمهوری اسلامی بر کسی پوشیده نیست، خاطرنشان کرد:ضروری است حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان وظیفه قلمداد شده و با حضور گسترده یکبار دیگر دشمنان نظام را مایوس و دوستان انقلاب را خوشحال کرد.

وی با بیان اینکه حضور در انتخابات پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: مردم با حضور گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی یک بار دیگر ثابت می‌کنند که در صیانت از آرمان‌های انقلاب از هیج کوششی فروگذار نیستند.

رجبی با اشاره به حضور پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن یادآور شد: مردم همچون روزهای آغازین انقلاب در صحنه اند و از دستاوردهای نظام دفاع می‌کنند.

وی انتخابات مجلس شورای اسلامی را از نمادهای حضور مردم عنوان کرد و خاطرنشان کرد: حضور تاثیر گذار در این انتخابات نشان می‌دهد مردم همچنان ولایتمداری خود را حفظ کرده و بر راه انقلاب تاکید دارند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول