اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر -146

راشاد: تعداد انصرافی‌های حوزه انتخابیه زنجان و طارم به 4 نفر رسید

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان زنجان گفت: تاکنون چهار نفر از کاندیداها انصراف خود را از ادامه رقابت‌ها اعلام کرده‌اند.

راشاد: تعداد انصرافی‌های حوزه انتخابیه زنجان و طارم به 4 نفر رسید

عباس راشاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: دو نفر از کاندیداهای انصرافی در حوزه انتخابیه زنجان یک روز قبل از آغاز تبلیغات کاندیداها انصراف داده بودند.

وی خاطر نشان کرد: علیرضا فیروز فر و ارجمند فر روز قبل از آغاز تبلیغات انصراف خود ر سما اعلام کردند.

فرماندار شهرستان زنجان همچنین با اشاره به اینکه سیمین حق‌نظری در نخستین روز انتخابات انصراف داد، افزود: دیروز عصر نیز محسن اجلی انصراف خود را از حضور در مجلس اعلام کرد.

وی با بیان اینکه در حوزه انتخابی زنجان و طارم 23 نفر از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت شده بودند، ادامه داد: با احتساب افرادی که در طول تبلیغات انصراف داده‌اند، روز انتخابات 19 نفر کاندیدا در حوزه انتخابی زنجان و طارم به رقابت می‌پردازند.

راشاد در ادامه با اشاره به اینکه در زمان انجام تبلیغات از سوی کاندیداها هیچ تخلفی وجود نداشت، اضافه کرد: همه فرآیندهای تبلیغاتی از سوی کاندیدها با نظارت کامل و در صحت و سلامت برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات فعالیت‌های تبلیغاتی کاندیدها با شور و شوق بسیاری از سوی کاندیدها برگزار شد، یادآور شد: مردم زنجان همواره در صحنه حضور داشته و در همه صحنه‌های سرنوشت‌ساز حضور داشته‌اند.

فرماندار شهرستان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات موجب تشکیل مجلسی قوی و کارآمد می‌شود، اضافه کرد: تجربه‌های دوره‌های پیشین انتخابات نشان می‌دهد که مردم همواره در صحنه حضور داشته و از دستاوردهای انقلاب دفاع کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات موجب نا امیدی دشمنان از کارشکنی‌های خود می‌شود، ادامه داد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان کارشکنی‌های بسیاری علیه نظام انجام داده‌اند، ولی خوشبختانه با هوشیاری مردم کشور و رهبری داهیانه امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب این تلاش‌ها به نتیجه نرسیده است.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول