اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای مقاوم سازی مسکن روستایی

معرفی 6800 قروه‌‌ای برای دریافت تسهیلات مقام‌سازی

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن قروه گفت: سال گذشته 6 هزار و 866 متقاضی مقاوم‌سازی مسکن روستایی در این شهرستان برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند.

معرفی 6800 قروه‌‌ای برای دریافت تسهیلات مقام‌سازی

مسلم قادری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار کرد: از این تعداد 6 هزار و 864 نفر موفق به عقد قرارداد و 5 هزار و 891 نفر پایان کار اخذ کرده‌اند.

وی افزود: در بخش معاونت مسکن شهری نیز 368 متقاضی به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که از این تعداد 248 نفر عقد قرارداد شده و 128 نفر پایان کار گرفته‌اند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قروه از احداث 80 واحد مسکونی از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به کردستان هم خبر داد و افزود: این واحدهای مسکونی با پیشرفت فیزیکی 40 درصد در دست احداث است.

قادری از کمک 81 میلیون ریالی خیرین قروه‌ای به حساب 100 امام (ره) نیز خبر داد و تصریح کرد: پارسال 247 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه مسکن به افراد واجد شرایط با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 660 میلیون ریال در شهر قروه و 2 هزار و 794 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه و ساخت حمام روستایی و حوادث غیرمترقبه به روستائیان این شهرستان پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مطالعات طرح هادی در 91 روستای این شهرستان به پایان رسیده است، گفت: طرح مطالعاتی 13 روستای دیگر در حال انجام است.

* اجرای طرح هادی در 20 روستا

قادری به اجرای طرح هادی در 20 روستای این شهرستان اشاره داشت و تصریح کرد: طرح هادی در 19 روستا هم در دست اجراست.

رئیس بنیاد مسکن در پایان به واگذاری 6 هزار و 851 جلد سند مالکیت روستایی در این شهرستان هم خبر داد و خاطرنشان کرد: 306 هزار و  25 مترمربع زمین برای تفکیک و واگذاری به روستاییان در 12 روستای شهرستان تملک و تاکنون 204 قطعه به متقاضیان واگذار شده است.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول