اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران خبر داد

تدوین منشور اخلاق حرفه‌ای در بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی مازندران

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران از تدوین منشور اخلاق حرفه‌ای در بزرگترین دانشگاه دولتی مازندران خبر داد.

تدوین منشور اخلاق حرفه‌ای در بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی مازندران

به گزارش ‌خبرگزاری فارس از بابلسر، سلسله کارگاه‌های آموزشی اخلاق حرفه‌ای اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه مازندران، نخستین کارگاه خود را با حضور 30 استاد عصر امروز سه‌شنبه در دفتر معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران آغاز به کار کرد و تا ساعت 20 ادامه دارد.

در ابتدای این کارگاه علی‌اکبر ایزدی‌فرد معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران درباره تدوین منشور اخلاق حرفه‌ای در این دانشگاه اظهار داشت: رسالت دانشگاه ارتقای فرهنگ عمومی، اخلاق و زیرساخت‌های آن است.

وی افزود: از این روی دانشگاه مازندران به عنوان دانشگاه منتخب استانی مصمم است به رسالت خود برایترویج اخلاق حرفه‌‌ای در همه مشاغل و سازمان‌ها به‌ویژه سازمان‌های آموزشی و فرهنگی در سطح استانی و حتی ملی عمل کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دانشگاه‌ها، هم باید در تولید علم اخلاق حرفه‌ای پاسخگوی نیازهای پژوهشی باشند و هم در ترویج اخلاق، الگوی سازمانی اخلاقی در کشور باشند، بر همین اساس دانشگاه مازندران تلاش دارد که به این سازمان اخلاقی دست یافته و اخلاق سازمانی خود را ارتقا دهد.

ایزدی‌فرد ادامه داد: در این راستا براساس هماهنگی به عمل آمده با اداره کل فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و توافق با آقای احد فرامرز قراملکی رئیس کرسی اخلاق دبیرخانه مرکزی هیئت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی و مدیر گروه اخلاق حرفه‌ای دانشگاه تهران برنامه‌هایی به اجرا گذاشته شد.

وی در ادامه سخنان خود برنامه‌های دستیابی به این اهداف را تدوین منشور چند وجهی اخلاق دانشگاه شامل مسئولیت‌های اخلاقی دانشگاه در قبال دانشجو، استاد، کارمند و ... ، تدوین عهدنامه‌های اخلاق دانشجویان، اساتید و کارکنان و ...، اجرای کارگاه‌های آموزشی- مشاوره‌ای اخلاق حرفه‌ای برای دانشگاه مازندران و سایر دانشگاه‌های استان، سنجش وضعیت موجود اخلاقی در دانشگاه با هدف آسیب‌شناسی، پیشگیری و درمان، تربیت مربی اخلاق حرفه‌ای برای ترویج اخلاق در سازمان‌های آموزشی و فرهنگی و ... برشمرد.

ایزدی‌فرد در پایان گفت: پس از برگزاری برنامه‌ها و کارگاه‌های آموزشی، اخلاق حرفه‌ای در دانشگاه‌ها تدوین می‌شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول