اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سمنان:

آرامش مسافران نوروزی با اخلاق اسلامی فراهم شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان گفت: باید آرامش مسافران نوروزی را با اخلاق اسلامی، بزرگواری، محبت و مهربانی فراهم کرد.

آرامش مسافران نوروزی با اخلاق اسلامی فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏الاسلام یدالله تقوی‏نیا در جلسه ستاد تنظیم بازار، هدفمندسازی یارانه‏ها و تسهیلات دائمی سفرهای نوروزی در استانداری سمنان بیان کرد: رعایت اخلاق و ادب اسلامی ضروری‏ترین امر در برخورد با مسافران نوروزی است.

وی افزود: باید با آن دسته از رانندگانی که سهوا دچار تخلف در رانندگی می‏شوند با اخلاق مناسب، خون‏سردی و اغماض برخورد شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان بر لزوم برخورد با رانندگان متخلف و قانون‏گریز تأکید کرد و اظهار داشت: پلیس راهور نیز باید توجه داشته باشد نباید در مکان‏هایی که در دید رانندگان نیست، قرار گیرد و با نوشتن جریمه‏های سنگین موجبات مشکلات روحی و روانی برخی از مسافران را فراهم کنند.

تقوی‏نیا اضافه کرد: پلیس راهور باید با حضور فعال در جاده‏ها با افرادی که گاهی دچار اشتباه می‏شوند، با تذکر دادن موجبات سلامت جاده‏ها را تأمین کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان گفت: کارمندی که با خانواده‏اش به واسطه بی‏توجهی یا از روی سهو مرتکب خطای رانندگی می‏شود، اگر برای او جریمه سنگین نوشته شود، این فرد فرسنگ‏ها دچار مشکلات عصبی خواهد شد.

وی، همکاری میان مردم و پلیس را موجب کاهش تلفات سوانح رانندگی ذکر کرد و گفت: باید با اقدامات فرهنگی تعداد تخلفات و تخلفات مخاطره‏آمیز و حادثه‏خیز در نوروز کاهش یابد.

انتهای پیام/غ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول