اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم دامغان در مجلس نهم:

اخلاق اسلامی در حرفه خبرنگاری رعایت شود

خبرگزاری فارس: منتخب مردم دامغان در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: اخلاق اسلامی باید در حرفه خبرنگاری رعایت شود.

اخلاق اسلامی در حرفه خبرنگاری رعایت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، عبدالرحمان رستمیان ظهر امروز در نخستین نشست مطبوعاتی خود با خبرنگاران مطبوعات و خبرگزاری‏های شهرستان دامغان اظهار داشت: رسانه و مطبوعات از جایگاه و عظمت بالایی در جامعه برخوردار است.

وی تصریح کرد: در دنیا باید کار حرفه‏ای کرد و با کار علمی و حرفه‏ای می‏توانیم به دستاوردهای خوبی دست پیدا کنیم و خبرنگاری نیز از این موضوع مستثنی نبوده و نیست.

منتخب مردم دامغان در مجلس نهم یادآور شد: خبرنگاران باید به تعهدات خود عمل کنند و سطح اطلاعات افراد جامعه را با انعکاس صحیح اخبار و گزارش‏های مناسب افزایش دهند.

وی اضافه کرد: توان رسانه‏ای شهرستان دامغان بالا بوده و خبرنگاران مطبوعات و خبرگزاری‏ها باید در جهت تقویت این توان روز به روز تلاش کنند.

رستمیان افزود: خبرنگاران از سرمایه‏های اصلی جامعه هستند که در جهت اطلاع‌رسانی به مردم تلاش می‏کنند.

منتخب مردم دامغان در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خبرنگاران باید سطح آگاهی مردم را بالا برده و امید همراه با پشتکار را در مردم افزایش دهند.

رستمیان گفت: خبرنگاران مطبوعات و خبرگزاری‏ها باید تلاش کنند تا موضوعات بی‏مورد را بزرگ نکنند و اگر این کار از سوی خبرنگاران صورت گیرد، بدانند که خطا کرده‌اند و به رسالت و تعهد خود به خوبی عمل نکرده‏اند.

* نمایندگی مجلس یک امانت بسیار سنگین است

منتخب مردم دامغان در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی هم‌چنین از نمایندگی مجلس به عنوان یک امانت بسیار سنگین در جامعه یاد کرد.

وی افزود: پیروز اصلی انتخابات مردم هستند و در کنار آن کسانی پیروز انتخابات بودند که مخلصانه و خدایی کار کرده و در تبلیغات خود در ایام انتخابات تخریب و تهمت دیگر کاندیدا پرهیز کردند.

رستمیان یادآور شد: هر کاندیدایی که در انتخابات با رأی مردم پیروز شد، دارای مسئولیتی سنگین بوده و باید بکوشد در این سنگر و در مقابل مردم نیز بعد از چهار سال عمر مجلس پیروز بیرون بیاید.

وی افزود: باید تلاش کنیم تا با همراهی و همکاری مردم و بهره‏گیری از توان دیگر کاندیداها که در عرصه انتخابات حضور داشته و دارای برنامه بودند، در جهت رشد، توسعه و شکوفایی شهرستان دامغان قدم برداریم.

منتخب مردم دامغان در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از آمادگی خود برای همراهی و همکاری با نماینده فعلی دامغان در خانه ملت به منظور پیگیری و اجرای طرح‏ها و برنامه‏های وی تا پایان دوران باقی مانده از عمر مجلس هشتم خبر داد.

وی یادآور شد: شهرستان دامغان، شهر شهید سیدحسن شاهچراغی بوده و این شهرستان دارای مردمانی مؤمن، متدین و ولایت‏مدار است و در تمامی عرصه‏های اجتماعی توانسته در سطح کشور حرف اول را بزند و در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز مردم این شهرستان با حضور و مشارکت 84 درصدی خود بار دیگر اقتدار خود را به ثبت رساندند.

رستمیان گفت: امیدواریم با همراهی و همکاری همه به ویژه اصحاب رسانه و مطبوعات در جهت پیشبرد اهداف و برنامه‏ها که به رشد، توسعه و پیشرفت شهرستان دامغان کمک می‏کند، گام برداریم و با این کار صحنه رقابت انتخاباتی را به صحنه رفاقت و هم‌دلی تبدیل کنیم.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول