اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت‌حیدریه:

اخلاق و کرامت مهم‌ترین معیار در شناخت حضرت زهرا(س) است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت‌حیدریه گفت: اخلاق، کرامت و مقابله با نفس مهم‌ترین معیار در شناخت واقعی حضرت زهرا(س) است.

اخلاق و کرامت مهم‌ترین معیار در شناخت حضرت زهرا(س) است

حجت‌الاسلام محمدرضا رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تربت‌حیدریه اظهار داشت: زنان جامعه اسلامی ما باید مجهز به چنین آموزه‌هایی شوند.

وی گفت: حضرت زهرا(س) مدار اصلی معرفت‌افزایی و تبیین واقعی آن برای زنان جامعه است که با الهام گرفتن از این بزرگ بانوی اسلام می‌توان حقایق دین و معرفت به آن را درست و دقیق دریافت.

رحمانی با تسلیت ایام فاطمیه افزود: بانوی فداکار اسلام در نهایت حرمت و حفظ کرامت اسلامی و دینی سعی کرد بهترین آموزه‌ها را به نسل‌های بعد از خود در صیانت از اسلام و حقایق آن منتقل کند، وی از اجرای برنامه‌های معنوی و مذهبی متنوعی با مشارکت مردم به‌ ویژه بانوان فعال قرآنی و مذهبی در ایام فاطمیه در این شهرستان خبر داد و افزود: عزاداری به مدت سه شب در مساجد محوری جامع، مهدیه، امام رضا و امام حسین، آیین سخنرانی و عزاداری برپا می‌شود.

رحمانی اظهار داشت: 40 مبلّغ در دهه اول فاطمیه به مناطق مختلف تربت‌حیدریه و تابعه اعزام می‌شوند و هم‌چنین مراسم عزاداری در هشت روستای دارای روحانی طرح خود استقرار و اعزام مبلّغ به 25 روستای فاقد روحانی و مراکز آموزشی طرح خود استقرار از دیگر برنامه‌های سازمان تبلیغات است.

وی گفت: در این جلسات موضوعاتی از جمله نقش حضرت زهرا(س) در دفاع از ولایت، سیره اجتماعی حضرت زهرا(س) تربیت فرزندان و ... به مخاطبان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول