اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد لردگان خبر داد

احداث 85 واحد مسکونی برای مددجویان لردگانی

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لردگان از احداث 85 واحد مسکونی برای مددجویان زیرپوشش این نهاد خبر داد.

احداث 85 واحد مسکونی برای مددجویان لردگانی

محمدحسین ذیلابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: احداث 85 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد این شهرستان با زیربنای 325 مترمربع با صرف 69 میلیون ریال اعتبار مابه ازای هر واحد مسکونی در دست احداث است.

وی افزود: تاکنون افزون بر یک هزار و 98 واحد مسکونی برای نیازمندان این شهرستان احداث شده است.

ذیلابی بر ضرورت تبیین تفکر دیدگاه امام خمینی(ره) نسبت به اقشار محروم و کم برخوردار جامعه تأکید کرد و گفت: امام راحل(ره) با حکم تأسیس کمیته امداد همدلی و نوعدوستی را در جامعه حاکم کردند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لردگان با بیان اینکه مردم شهرستان لردگان دارای ظرفیت و توانمندی فراوان در مساعدت به اقشار محروم جامعه هستند، گفت: خدمات حمایتی کمیته امداد امام(ره) در بخش‌های مختلف درمانی، اقتصادی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی با هدف ایجاد زمینه لازم برای استقلال و خود‌کفایی گروه‌های تحت پوشش کمیته امداد ارائه می‌شود.

ذیلابی با اشاره به خدمات ارزنده کمیته امداد امام(ره) به مددجویان زیرپوشش این کمیته تصریح کرد: پرداخت مستمری به مددجویان کمیته امداد، پرداخت هزینه تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان مددجو، انجام آموزش در زمینه‌های مختلف و اجرای طرح‌های خوداشتغالی، اعطای جهیزیه، توزیع سبد کالا از مهمترین خدماتی است که از سوی کمیته امداد به مددجویان ارائه می‌شود.

وی بر ضرورت نهادینه‌سازی روحیه امداد و کمک به مددجویان در سطح جامعه تأکید کرد و گفت: روحیه مساعدت به محرومان در جامعه اسلامی ما از دیرباز وجود داشته و این روحیه بیش از پیش با مشارکت فعال مردم در حال افزایش است.

ذیلابی تصریح کرد: استعدادسنجی و راهنمایی شغلی، توسعه آموزش‌های فنی و ‌حرفه‌ای، تعامل و حمایت از کارفرمایان، حرفه‌آموزی فرزندان دانش‌آموز دبیرستانی و کارورزی فارغ‌التحصیلان از برنامه‌های کمیته امداد این شهرستان در حوزه توانمندسازی است.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول