اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش خبر داد

اشتغال 10 هزار نفر در آبپخش در حوزه کشاورزی و دامداری

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش از اشتغال 10 هزار نفر در آبپخش در حوزه کشاورزی و دامداری خبر داد.

اشتغال 10 هزار نفر در آبپخش در حوزه کشاورزی و دامداری

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش احمد خرم‌روز شامگاه شنبه در نشست با مسئولان تامین اجتماعی استان بوشهر در آبپخش اظهار داشت: خدمات تامین اجتماعی از مهم‌ترین خدمات در راستای افزایش رفاه و آسایش مردم است و در بخش آبپخش در سال‌های اخیر فعالیت مطلوب تامین اجتماعی را شاهد بوده‌ایم.

بخشدار آبپخش خاطر نشان کرد: آبپخش درصد زیادی از صنایع کشاورزی استان بوشهر را به خود اختصاص داده و این امر سبب افزایش حجم فعالیت‌های تامین اجتماعی در آبپخش می‌شود و به همین دلیل انتظار داریم مسئولان تامین اجتماعی استان بوشهر به بخش آبپخش توجه خاصی داشته باشند.

خرم‌روز بیان داشت: اشتغال قریب به 10 هزار نفر از اهالی بخش آبپخش در عرصه‌های کشاورزی و دامداری از پتانسیل‌ها و امتیازات بالایی است که در بخش آبپخش شاهد آن هستیم و باید با برنامه‌ریزی‌های کارآمد تمامی این پتانسیل‌ها و امتیازات را به فرصت‌هایی برای پیشرفت و توسعه بخش آبپخش تبدیل کنیم.

وی در همین راستا اضافه کرد: انتقال شعبه اقماری تامین اجتماعی آبپخش از شعبه اصلی شبانکاره به شعبه اصلی دشتستان یکی از خواسته‌ها و مطالبات مردم بخش و شهر آبپخش از مسئولین بخش و استان است و بخشداری و شورای اسلامی شهر آبپخش در ماه‌های گذشته پیگیری‌ها و مکاتبات فراوانی در این راستا انجام داده‌اند.

این مسئول اذعان داشت: جمعیت بالای بخش آبپخش و قرارگرفتن در مسیر ترانزیتی سبب افزایش حجم فعالیت‌های شعبه اقماری تامین اجتماعی آبپخش شده و در حال حاضر فعالیت پاره‌وقت مسئول تامین اجتماعی اقماری آبپخش بین شعبه اقماری بخش آبپخش و شعبه اصلی بخش شبانکاره سبب کندی فعالیت و ایجاد مشکلات فراوان برای اهالی این بخش شده که بارها مذاکراتی در راستای رفع این مشکل مهم با مسئولان تامین اجتماعی استان داشته‌ایم.

بخشدار آبپخش عمل به خواسته‌های مردم را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان دانست و تاکید کرد: احقاق حقوق و تحقق خواسته‌های مردم یکی از مهم‌ترین وظایف و تکالیف مسئولان است که باید با تمام وجود در این راستا گام بردارند و لحظه‌ای غفلت و کوتاهی در این زمینه به معنای پایمال کردن حقوق مردم است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول