اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دامپزشکی خراسان‌رضوی:

حفظ سرمایه دامداری در گرو تولید سالم و رو به رشد است

خبرگزاری فارس: مدیرکل دامپزشکی خراسان‌رضوی گفت: حفظ سرمایه دامداری که دومین سرمایه ملی بعد از نفت است در گرو تولید سالم و رو به رشد است که باید توسط تولیدکنندگان حفظ شود.

حفظ سرمایه دامداری در گرو تولید سالم و رو به رشد است

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، ناصر مرگان‌ازغدی در حاشیه مراسم معارفه رئیس جدید دامپزشکی گناباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گناباد اظهار داشت: چهار سال اخیر عناوین اقتصادی به همراه داشت که هر یک از این عنوان‌ها پیامی برای ما در انجام امور داشت.

مدیرکل دامپزشکی خراسان‌رضوی ادامه داد: در بُعد کاری شبکه دامپزشکی که بُعد اقتصادی و بُعد سلامت مدنظر است باید به افزایش تولیدات با کیفیت بالا توجه شود و هم‌چنین مصرف‌کنندگان نیز به استفاده از محصولات داخلی مبادرت ورزند.

وی ادامه داد: مهمترین دستاورد مجموعه دامپزشکی استان در سال گذشته کشف جدیدترین روش تشخیص بیماری تب برفکی دام‌ها در جهان بود به طوری‌که با استفاده از این روش که Real time RT PCR نام دارد می‌توان سه نوع از ویروس‌های هفت‌گانه تب برفکی را در 3 ساعت شناسایی و ردیابی کرد.

مدیرکل دامپزشکی به بیان اهداف استراتژیکی سازمان دامپزشکی پرداخت و گفت: حفظ دام و حفظ بهداشت عمومی و پیشگیری از بیماری‌های مشترک بین دام و انسان از جمله اهداف این سازمان است.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول