اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد خورموج مطرح کرد

نقش حیاتی دانشگاه‌ها در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج گفت: دانشگاه‌های کشور نقش مهم و حیاتی در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در سال جدید دارند.

نقش حیاتی دانشگاه‌ها در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب

 علیرضا چمکوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی گفت: نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری بنام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، خود بیان روشنی از حرکت رو به رشد کشور در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی است و این روند منجر به انتخاب شعاری با محوریت اقتصاد و تولید ملی شد.

چمکوری افزود: لازم است که شرایط برای استفاده حداکثری و بهینه از تمامی ظرفیت‌هایی که در زمینه تولید می‌توانند به پویایی اقتصادی کمک کنند فراهم شود.

وی ادامه داد: هر چه دانشگاه در این عرصه حضور قدرتمندتری داشته باشد، قطعا با توجه به نقشی که در این زمینه تربیت نیروی متخصص در جامعه دارد می‌تواند بسترسازی مناسبی برای تحقق این هدف که از دغدغه‌های مقام معظم رهبری نیز است صورت دهد.

این مقام مسئول اقتصاد دانش محور را به عنوان حلقه اتصال برقراری ارتباط بین لایه‌های مختلف و عوامل مرتبط به آن مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: این مهم در سایه کمک و همکاری دانشگاه‌ها محقق می‌یابد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج با اشاره به این نکته که امروزه یکی از ملاک‌های اقتدار اقتصادی، تولید است گفت: استفاده از فناوری‌های نوین صنعتی برای افزایش کیفیت محصولات تولیدی در کشور ضروری بوده و می‌تواند منجر به تضمین ایجاد رقابت با نمونه خارجی شود.

چمکوری ارتباط و تعامل مناسب صنعت و دانشگاه‌ها را به عنوان گامی مؤثر در این زمینه برشمرد و خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج آمادگی خود را برای همکاری با واحدهای صنعتی استان در راستای ایجاد اقتصادی پویا اعلام می‌کند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول