اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بانوان استانداری کردستان:

نقش بانوان در تحقق شعار امسال محوری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان گفت: بانوان ایران اسلامی نقش مهم و تاثیرگذاری در تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در سال‌جاری دارند.

نقش بانوان در تحقق شعار امسال محوری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، سهیلا نصرصادقی اظهار داشت: در حقیقت به دلیل محوریت زنان در اقتصاد درون خانواده‌ای، نقش آنها در تحقق شعار حمایت از تولید ملی بسیار پررنگ‌تر از مردان است.

وی افزود: این زنان هستند که با مدیریت اقتصاد خانواده و استفاده از کالاهای ایرانی کمک شایانی به چرخه تولیدات داخلی خواهند کرد.

نصرصادقی به تربیت نسل آینده کشور توسط بانوان اشاره کرد و گفت: با آموزش و تربیت نسل آینده توسط مادران آگاه و فهیم ایران اسلامی برای حمایت از تولیدات داخلی، در واقع پشتوانه حمایتی مناسبی در بخش تولید و اقتصاد ملی محقق خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در بحث اشتغال نیز زنان تحصیل‌کرده و با دانش ایرانی امروزه پا به پای مردان در عرصه‌های گوناگون حضور دارند و یکی از ارکان اصلی چرخه تولید کشور محسوب می‌شوند.

نصرصادقی متناسب‌سازی هزینه‌های زندگی با درآمد و اقتصاد خانواده را از ویژگی‌های بارز زنان نظام جمهوری اسلامی برشمرد.

مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان گفت: در بحث نهادینه شدن فرهنگ صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف برای رسیدن به خودکفایی اقتصادی، زنان وظیفه مهم و ارزشمندی را بر عهده دارند.

وی در پایان از خانواده‌های کردستانی خواست تا با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و استفاده از کالاهای ساخت داخل همانند گذشته حضوری فعال در جامعه داشته باشند.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول