اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بانوان استانداری کردستان:

نقش بانوان در تاریخ دفاع مقدس بی‌نظیر است

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کردستان گفت: نقش بانوان ایرانی در تاریخ حماسه هشت سال دفاع مقدس ملت قهرمان ایران و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی بی‌نظیر و بیاد ماندنی است.

نقش بانوان در تاریخ دفاع مقدس بی‌نظیر است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، سهیلا نصرصادقی اظهار داشت: دوران بیاد ماندنی پیروزی انقلاب اسلامی ایران و نیز هشت سال دفاع مقدس با حضور پرشور بانوان در پشت جبهه‌های حق علیه باطل برای همیشه در تاریخ کشور به ثبت رسید.
وی افزود: بانوان انقلابی کشور در همه عرصه‌های مقاومت از جمله حمایت و تامین اقلام و مایحتاج مورد نیاز رزمندگان از اقصی نقاط کشور وظیفه خطیر خود در دوران هشت سال دفاع مقدس با بهترین نحو اجرا نمودند.
نصرصادقی خاطرنشان کرد: بی‌تردید اگر حمایت زنان شیردل ایران اسلامی از فرزندان، شوهران و برادران خود به عنوان رزمندگان اسلام در جبهه‌ها نبود پیروزی نهایی رزمندگان بر دشمنان اسلام و قرآن مسیر نمی‌شد.
وی تاکید کرد: تقدیم تعداد کثیری از بانوان شهیده در راه حفظ ارزش‌های انقلاب  از مهم‌ترین شواهد حضور پررنگ بانوان کشور در راه تحقق آزادی و حفظ استقلال جمهوری اسلامی است.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استاندار ی کردستان گفت: زنان در همه زمینه‌های، هنری، فرهنگی، اجتماعی انقلاب نیز فعالیت چشم‌گیری داشته و در راه توسعه پایدار کشور مشارکت فراوانی دارند.  
نصرصادقی اذعان داشت: بانوان کردستانی در طول هشت سال دفاع مقدس همدوش با سایر زنان ایران اسلامی در دفاع از انقلاب از جان و مال خود گذشتند و لحظات بیاد ماندنی را خلق کردند.
وی به تشریح برنامه های گرامیداشت دفتر امور بانوان استانداری کردستان در هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: تشکیل کمیته بانوان بسیجی هفته دفاع مقدس استان و فعال مشارکت بانوان کارمند شاغل در تمامی ادارات و سازمان‌های دولتی استان، برنامه خونگیری بانوان کارمند ادارات، حضور در نمایشگاه دفاع مقدس استان با سه غرفه فعال حجاب و عفاف، نقش زنان در دوران هشت سال دفاع مقدس و غرفه زنان و مقابله با جنگ نرم دشمنان در این نمایشگاه در ورزشگاه 22 گلان سنندج از جمله این برنامه‌ها بوده است.
نصرصادقی در پایان خاطرنشان کرد: دیدار از خانواده شهدا، دیدار با بانوان جانباز دوران دفاع مقدس و تقدیر از همسران زحمت‌کش این جانبازان از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته بانوان گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کردستان بود.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول