اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان:

نقش بانوان در انتخابات تعیین‌کننده است

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان گفت: نقش بانوان در انتخابات تعیین‌کننده است.

نقش بانوان در انتخابات تعیین‌کننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا بعد از ظهر امروز در جلسه تشریح عملکرد سالیانه هیئات مذهبی بانوان دشتستان حضور حداکثری در انتخابات شرکت پرشور زنان در انتخابات را سبب استمرار انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: بانوان در روز 12 اسفند با حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی بار دیگر عشق و علاقه خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ابراز می‌دارند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات همانند 22 بهمن دشمن‌شکن خواهد بود تصریح کرد: برگزاری انتخابات سالم و رقابتی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران است و مجلس شورای اسلامی محور تصمیم‌گیری در کشور است و از جایگاه بالایی برخوردار است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان با تاکید بر لزوم مشارکت و حضور پررنگ زنان در عرصه انتخابات آتی مجلس خاطر نشان کرد: بانوان ایران اسلامی بارها با حضور گسترده و آگاهانه در صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی در کنار مردان پایبندی خود را نسبت به مواضع انقلاب و رهبر معظم انقلاب نشان داده و به دنیا ثابت کرده‌اند.

محمودی‌نیا اضافه کرد: زنان از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همواره نقش مهمی در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی داشته‌اند و حضور حداکثری آنان در انتخابات پیش رو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان تصریح کرد: زنان با حضور در عرصه سیاسی ثابت کرده‌اند که از جایگاه خاصی در جامعه برخوردار بوده و در تعیین سرنوشت کشور سهم دارند.

محمودی‌نیا ادامه داد: حضور گسترده و همه‌جانبه در انتخابات نظام جمهوری اسلامی را در برابر تهدیدات و غوغای بیگانگان بیمه خواهد کرد.

وی اذعان داشت: ضروری است بانوان در نهمین دوره انتخابات مجلس حضور و مشارکت حداکثری داشته باشند. 

این مسئول با اشاره به نقش تاثیرگذار و مهم بانوان در عرصه‌های مختلف فرهنگی و سیاسی تاریخ ایران افزود: در واقع حضور بانوان در عرصه‌های ملی به ویژه انتخابات غیر قابل اجتناب و بسیار تعیین‌کننده است و نمی‌توانیم از آن چشم‌پوشی کنیم.

محمودی‌نیا ادامه داد: حضور حداکثری بانوان ایرانی در انتخابات جوانه امید را در دل بانوان مسلمان دیگر کشورها زنده می‌کند و دشمن را از همیشه خوارتر و ذلیل‌تر می‌کند و از آنجا که نقش ایران اسلامی در بیداری اسلامی دیگر کشورها غیر قابل انکار است زنان مسلمان و آزاده جهان چشم به بانوان با بصیرت ایرانی دارند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول