اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان‌رضوی:

جامعه امروز در مسیر توسعه به نقش بانوان نیاز دارد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان‌رضوی گفت: جامعه امروز بیش از همه در مسیر توسعه خویش به طراحی و مهندسی و نقش ارزنده و شایسته بانوان نیاز دارد.

جامعه امروز در مسیر توسعه به نقش بانوان نیاز دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا اخوان‌عبداللهیان ظهر امروز در نخستین اجلاس سراسری نمایندگان بانوان سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان کشور اظهار داشت: این نیاز در سامان دادن به زندگی شهری در جامعه خودنمایی می‌کند.
وی افزود: تاثیرات اجتناب‌ناپذیر شیوه‌های نوین شهرسازی و معماری، اصلاح ساختار بناهای فعلی را به منظور تامین فضایی امن برای زندگی به یک ضرورت اساسی تبدیل کرده است.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان‌رضوی با بیان این که ترمیم این ساختار به درکی متقن از شرایط موجود وابسته است، تصریح کرد: این همان درکی است که در نتیجه حضور در این فضا فراهم آمده است.
وی توضیح داد: این نگاه جامع تنها از دریچه تحول‌خواه بانوان فرهیخته جامعه بزرگ مهندسی حاصل می‌شود.
اخوان‌عبداللهیان متذکر شد: بانوان محدودیت‌های موجود در محیط زندگی خود را به خوبی می‌شناسند و از نیازهای اساسی این محیط بیش از مردان آگاه هستند.
وی تاکید کرد: در همین راستا مهندسی کیفیت و مهندسی برگرفته از تامین نیازهای واقعی بیش از مهندسی تصادفی در پیشرفت و توسعه معماری و شهرسازی نقشی شایسته داشته و دارد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان‌رضوی عنوان کرد: باید شرایطی که در پی آن بتوان آرامش و امنیت روزافزون را به جامعه داد را فراهم کنیم.
وی یادآور شد: حضور زنان چه در پیروزی انقلاب اسلامی، چه در دوران دفاع مقدس و چه در عرصه دانش و صنعت، به ‌ویژه در دهه‌های اخیر نشان از سهم به سزای آنان در جامعه دارد.
اخوان‌عبداللهیان گفت: بانوانی که دوشادوش مردان این سرزمین در عرصه‌های اقتصادی، صنعتی، علمی و تولید دانش همواره حضوری جهادی همراه با معرفت و خلاقیت داشته‌اند.
وی خاطرنشان کرد: در همین راستا سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان‌رضوی اقدامات قابل توجهی را در طول سال‌های اخیر برای تکریم مقام شامخ زن در دستور کار خود قرار داده است.
در پایان این مراسم از ماه‌منیر اکرمی، فاطمه مهاجری‌مقدم، مهندس خزین‌ثانی،بتول نجاتی‌فرد و گوهر رحمانیان تقدیر و جوایز نفیسی اهدا شد.
انتهای پیام/م20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول