اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ساوجبلاغ:

نقش بانوان در عرصه‌های سیاسی کشور چشمگیر بوده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقش بانوان در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی بسیار چشمگیر بوده است.

نقش بانوان در عرصه‌های سیاسی کشور چشمگیر بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، حجت‌الاسلام محمدتقی ناطقی ظهر امروز در همایش بانوان با عنوان بصیرت افزایی در مصلی امام خمینی (ره) شهر هشتگرد اظهار داشت: بانوان ایرانی به عنوان یکی از قشرهای فعال و حساس در پیروزی انقلاب و جریان‌های بعد از آن نقش اساسی و ویژه داشته‌اند و امروز با حضور در عرصه‌های مختلف و داشتن پست‌های کلیدی و حساس توانسته‌اند به عنوان الگویی بزرگ در جهان مطرح باشند.

وی ادامه داد: بانوان ایرانی نه تنها در خانواده و تربیت فرزندان نقش اساسی دارند بلکه امروز در جامعه نیز به عنوان نیروهایی حساس و فعال شناخته شده هستند.

امام جمعه ساوجبلاغ تأکید کرد: در دوران 8 سال دفاع مقدس نیز بانوان به عنوان بازوهایی توانمند در این عرصه نیز خوش درخشیدند و با حضور خود در جبهه‌ها پا به پای مردان در مقابل دشمن ایستادگی کرده و امروز ما نام زنان شهیده را نیز در تاریخ خود نیز به ثبت رسانده‌ایم.

وی در ادامه سخنان خود به نزدیک بودن زمان برگزاری نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: در این دوره حساس نیز زنان با فعالیت‌های خود بار دیگر نقش‌آفرینی کرده و با حضور خود در پای صندوق‌های رأی در سرنوشت کشور دخالت خواهند کرد.

ناطقی گفت: حضور قشرهای مختلف مردم در این صحنه از انتخابات به دشمنان نشان خواهد داد که ملت ایران هرگز دست از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برنخواهند داشت و همواره حامی این نظام و کشور خواهند بود.

وی هر یک رأی مردم در این انتخابات را سدی محکم در برابر یاوه‌های دشمنان خواند و افزود: سیل خروشان مردم در روز 12 اسفند به دشمنان می‌فهماند که ملت ایران بر خواسته خود که همان استقلال، ‌آزادی و جمهوری اسلامی است تأکید دارند و هرگز از مسیر اصلی خود منحرف نخواهند شد.

امام جمعه ساوجبلاغ ادامه داد: دشمن امروز بصیرت و آگاهی مردم را نشانه گرفته است لذا با دادن آدرس‌های غلط و یاوه‌های گوناگون در نظر دارد تا نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی را هدف قرار دهد.

وی افزود: در این راستا ملت ایران در روز 12 اسفند با اتحاد و همدلی در صفوف به هم پیوسته انتخابات شرکت کرده و مشتی محکم در دهان یاوه گویان خواهند زد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول