اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور بانوان بخشداری آبپخش:

نقش بانوان در پیروزی انقلاب تحسین برانگیز است

خبرگزاری فارس: مسئول امور بانوان بخشداری آبپخش گفت: نقش بانوان در پیروزی انقلاب تحسین برانگیز است.

نقش بانوان در پیروزی انقلاب تحسین برانگیز است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش فاطمه جهان‌افروز یکشنبه‌ شب در همایش ولایت و خانواده متعالی در جمع بانوان آبپخشی با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی یکی از سرنوشت‌سازترین ایام در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است و باید تمام توان خود را در راستای بزرگداشت این ایام به کار گیریم.

مسئول امور بانوان بخشداری آبپخش عنوان کرد: در دهه فجر انقلاب اسلامی امت مسلمان ایران مقابل رژیم منحوس پهلوی ایستادند و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر مبنای فرامین، دستورات و احکام دین مبین اسلام را روی کار آوردند.

جهان‌افروز بیان داشت: نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی غیر قابل انکار و ستودنی بود و در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی ایران نقش‌های سازنده ایفا کرده‌اند.

وی اضافه کرد: زنان ایران اسلامی با حضور خود در تمامی صحنه‌های پیروزی انقلاب اسلامی ثابت کردند در تمامی عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، مذهبی و ... با توجه به اعتقادات خود حضور دارند.

این مسئول ادامه داد: زنان نقش موثری در تربیت و ترغیب نیروهای انقلابی در مبارزه علیه رژیم طاغوت، جمع‌آوری اخبار و توزیع اعلامیه‌های امام راحل و ... داشتند و با تربیت فرزندان انقلابی راه تداوم ارزش‌های انقلاب اسلامی را هموار ساختند.

مسئول امور بانوان بخشداری آبپخش اذعان داشت: در دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوعی توسط کمیته بانوان بخش آبپخش طرح‌ریزی کرده‌اند که در ایام‌الله دهه فجر برگزار می‌شود.

جهان‌افروز تصریح کرد: مدارس یکی از بازوهای توانمند کمیته بانوان بخش آبپخش در اجرای ویژه‌برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی ایران هستند و از پتانسیل‌های موجود در مدارس دخترانه بخش به منظور اجرای مطلوب ویژه‌برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر بهره‌ برده‌ایم.

وی در همین راستا ابراز داشت: بانوان فرهنگی در کنار دانش‌آموزان تاکنون ویژه‌برنامه‌های جالبی اجرا کرده‌اند و اجرای این برنامه‌ها تا پایان دهه فجر انقلاب اسلامی ادامه دارد.

مسئول امور بانوان بخشداری آبپخش بر شرکت گسترده بانوان در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن تاکید کرد و افزود: دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی توجه خود را بر کاهش حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن معطوف کرده‌اند و بانوان آبپخشی با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان استکبار و در رأس آنها آمریکای جنایتکار خواهند زد.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول