اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه:

لایحه‌ای برای افزایش بلیت اتوبوس‌های اصفهان تنظیم نشده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه گفت: هنوز لایحه‌ای برای افزایش قیمت بلیت اتوبوس‌های اصفهان تنظیم نشده و این ناوگان در این زمینه تابع سیاست‌های دولت است.

لایحه‌ای برای افزایش بلیت اتوبوس‌های اصفهان تنظیم نشده است

سیدعباس روحانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه در سال جاری افزایش قیمت در بخش بلیت اتوبوس‌های درون شهری اصفهان وجود نداشته است، اظهار داشت: اما مصوبه‌ای در زمینه کرایه خطوط بالای هفت کیلومتر از سال‌های گذشته به تصویب رسیده که این مصوبه تاکنون اجرا نشده است.

وی با اشاره به اینکه کرایه خطوط بالای هفت کیلومتر 150 تومان است، اضافه کرد: خطوط شش، 35، 25 و برخی از خطوط دیگر اتوبوس‌رانی شامل این موضوع می‌شوند که از روز‌های گذشته تاکنون کرایه این خطوط براساس 150 تومان دریافت می‌شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه تصریح کرد: اخبار اعلام شده از سوی برخی از روزنامه‌ها و رسانه‌ها مبنی بر افزایش 500 تومانی بلیت اتوبوس‌های اصفهان در سال جاری صحت ندارد و تنها اعلام شده است که در صورت عدم پرداخت یارانه اتوبوس‌رانی از سوی دولت قیمت واقعی بلیت اتوبوس‌ها 500 تومان است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته کرایه تمام شده برای استفاده هر نفر از اتوبوس 340 تومان بوده است، ادامه داد: هنوز لایحه‌ای برای افزایش قیمت بلیت اتوبوس‌های اصفهان تنظیم نشده و این ناوگان در این زمینه تابع سیاست‌های دولت است.

روحانی با اشاره به اینکه افزایش بلیت اتوبوس‌های اصفهان بدون برنامه‌ریزی و بدون توجه به سیاست‌های اصلی دولت امکان ندارد، تأکید کرد: افزایش کرایه اتوبوس‌ها پس از در نظر گرفتن سیاست‌های دولت در شورای شهر بررسی شده و در صورت نیاز این موضوع از سوی شورا صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول