اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای ارائه خدمات درمانی مطلوب صورت گرفت

استقرار اتوبوس آمبولانس در عوارضی قم - تهران

خبرگزاری فارس: کمیته بهداشت و درمان ستاد تسهیلات زائرین استان قم اقدام به استقرار یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در عوارضی قم – تهران کرده است.

استقرار اتوبوس آمبولانس در عوارضی قم - تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم، مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم از ابتدای طرح نوروزی ستاد تسهیلات زائرین، ماموران خود را با آمادگی کامل به منظور خدمت‌رسانی امدادی به زائران و مسافران استان قم بسیج کرده است.

16 پایگاه شهری و 16 پایگاه جاده‌ای مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از تاریخ 25 اسفندماه تا پایان تعطیلات نوروزی سال 91 در حالت آماده‌باش به سر می‌برند، ضمن اینکه در این محدوده زمانی، تمام آمبولانس‌های جاده‌ای این مرکز نیز در محورهای مواصلاتی استان استقرار یافته‌اند.

کمیته بهداشت و درمان ستاد تسهیلات زائرین استان قم علاوه بر برپایی 10 ایستگاه سلامت در طول محورهای مواصلاتی که به درمان سرپایی زائران و مسافران استان قم می‌پردازند، تعداد آمبولانس‌های حاضر در این جاده‌‌ها را نیز از 16 دستگاه به 22 دستگاه افزایش داده است.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم در راستای اقدامات فرهنگی، اقدام به طراحی مسابقه پیامکی برای زائران و تشکیل اکیپ‌های بازرسی از کیفیت داروها، تجهیزات و وضعیت آمبولانس‌های پایگاه‌ها اقدام کرده است ضمن اینکه این کمیته بیش از 90 درصد آمبولانس‌های سطح استان را نیز ارتقاء بخشیده است.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم که زیر مجموعه کمیته بهداشت و درمان ستاد تسهیلات زائرین استان قم محسوب می‌شود، با استقرار یک اتوبوس آمبولانس در عوارضی قم - تهران توانسته است زمینه امدادرسانی به 16 بیمار و مصدوم را فراهم سازد که این امر گام بلندی در عرصه خدمت‌رسانی به مسافران و زائران استان قم است.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول