اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل ونقل و پایانه های آذربایجان‌شرقی:

870 هزار مسافر در آذربایجان شرقی با اتوبوس مسافرت کردند

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل ونقل و پایانه های آذربایجان‌شرقی از جابه‌جایی بیش از 873هزار مسافر نوروزی توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان در طرح ویژه مسافران نوروزی خبر داد.

870 هزار مسافر در آذربایجان شرقی با اتوبوس مسافرت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان‌شرقی، جواد هدایتی اظهار کرد: در ایام اجرای طرح نوروزی سال 1391 اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان آذربایجان‌شرقی بیش از 873 هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان جابه‌جا شدند.

وی افزود: طرح ویژه جابه‌جایی مسافران نوروزی از بیست و پنجم اسفند سال گذشته تا پانزدهم فروردین امسال در استان اجرا شد که در مدت اجرای این طرح ناوگان بین شهری اعم از اتوبوس، مینی‌بوس و سواری با 44هزار سفر اقدام به جابه‌جایی مسافران کردند.

هدایتی ادامه داد: از این تعداد بیش از 456هزار مسافر با 30هزار سفر درون استانی و 417هزار مسافر با 15هزار سفر برون استانی تردد کرده‌اند.

وی اضافه کرد: در این مدت همچنین 630هزار مسافر با اتوبوس، تعداد 154 هزار مسافر با مینی‌بوس و تعداد72 هزار مسافر با سواری مسافرت کرده‌اند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: روزهای 14و 15 فروردین با تعداد بیش از 60 هزار مسافر پرترددترین و روز 27اسفند با 20 هزار مسافر کمترین حجم تردد را داشته‌اند.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول