اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آب و خاک و امور زیربنایی جهادکشاورزی همدان خبر داد

انجام بیش از 11 هزار هکتار پروژه‌ آبیاری قطره‌ای در همدان

خبرگزاری فارس: مدیر آب و خاک و امور زیربنایی جهادکشاورزی همدان گفت: بیش از 11 هزار هکتار پروژه‌ آبیاری قطره‌ای در همدان انجام گرفته است.

انجام بیش از 11 هزار هکتار پروژه‌ آبیاری قطره‌ای در همدان

محمود فیروزفر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: بیش از 11 هزار هکتار از پروژه‌های آبیاری قطره‌ای انجام گرفته و ما از اعتبار و پول کافی در این بخش برخوردار هستیم.

وی افزود: سال گذشته در بخش آبیاری قطره‌ای 135 درصد تخصیص گرفتیم و حتی توانستیم از درصد تعهد خود در این راستا بیشتر فعالیت کنیم و دارای هیچ‌گونه مشکل مالی، اجرایی و نیروی انسانی در این بخش نیستیم.

مدیر آب و خاک و امور زیربنایی جهادکشاورزی همدان خاطرنشان کرد: در این بخش تنها با مشکل گران شدن مواد اولیه مواجه هستیم، اما این امر باعث متوقف شدن فعالیت‌ها نشده و برنامه‌ها روال عادی خود را طی می‌کند.

وی نارضایتی کشاورزان از اجرا نشدن پروژه‌های آبیاری قطره‌ای و به تعویق افتادن آن توسط جهاد کشاورزی را تأیید نکرد و گفت: ما در این راستا با مشکلی مواجه نیستیم و کشاورزان ناراضی می‌توانند به صورت حضوری شکایات خود را مطرح کنند تا مشخص شود نارضایتی‌ها در کدام حوزه خدمات‌رسانی قرار دارد.

فیروزفر بیان کرد: ما در حد توان خود تلاش می‌کنیم تا مشکلات موجود در بخش کشاورزی را رفع کرده و امنیت شغلی و امکانات مورد نیاز کشاورزان را در حوزه مدیریتی خود تأمین کنیم.

وی ادامه داد: در سال جدید سمت و سوی فعالیت‌ها را طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای حمایت از تولید، کار و سرمایه ایرانی قرار داده‌ایم و تلاش می‌کنیم در این راستا حمایت از تولیدکنندگان استان را در اولویت برنامه‌های کاری خود قرار دهیم.

مدیر آب و خاک و امور زیربنایی جهادکشاورزی همدان اذعان کرد: در سال جاری استفاده از تولیدات و اجناس ایرانی به خصوص در بخش کشاورزی مورد توجه ویژه قرار دارد و می‌تواند باعث گسترش تولیدات شرکت‌‌ها و کارگاه‌های تولید ادوات کشاورزی شود.

وی در پایان گفت: با حمایت از تولیدات داخلی این امکان فراهم می‌شود که کیفیت محصولات تولید شده ارتقا یافته و بتوانیم در آینده نزدیک تولیداتی قابل رقابت با بازارهای خاجی را وارد میدان‌های سرمایه‌گذاری و اقتصاد جهانی کنیم.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول