اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی دماوند خبر داد:

افزایش 5 برابری اجرای آبیاری قطره‏ای در دماوند

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند از افزایش پنج برابری اراضی تحت اجرای آبیاری قطره‏ای این شهرستان خبر داد.

افزایش 5 برابری اجرای آبیاری قطره‏ای در دماوند
حمیدرضا خلیلی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: یکی از شاخص‏های مهم کاری مدیریت جهاد کشاورزی در حوزه اداره آب و خاک پیگیری اجرای طرح‏های آبیاری تحت فشار است.
وی ادامه داد: این پروژه‏های کشاورزی در راستای جلوگیری از هدرروی آب و استفاده بهینه از این نعمت ارزشمند الهی انجام می‏گیرد.
خلیلی با قیاسی بین کارکرد جهاد کشاورزی دماوند در زمینه طرح‏های آبیاری تحت فشار امسال و سال گذشته خاطرنشان کرد: قیاس بین اجرای طرح‏های آبیاری تحت فشار شش ماهه نخست سال 89 و زمان مشابه در سال 90 از افزایش پنج برابری این بخش در دماوند خبر می‏دهد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند تصریح کرد: همچنین این قیاس در ماه‏های شهریور 89 و زمان مشابه در سال 90 نشان‏دهنده رشد 119 درصدی در این زمینه خواهد بود.
وی با اشاره به ایام‏الله 13 آبان متذکر شد: حضور چشمگیر مردم سراسر کشور در راهپیمایی که همراهی همیشگی نسل بیدار امروز جامعه را نیز به خود دید، ناکامی غرب در مبارزه با آزادی‏خواهی را به رخ همگان کشید.
خلیلی در پایان اذعان داشت: برخورد وحشیانه نیروهای امنیتی آمریکا با معترضان اوج ددمنشی این نظام رو به اضمحلال را نشان داد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول