اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:

توسعه ورزش مانع از گرایش به ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: در جامعه امروز که خطرهای مختلفی جوانان را تهدید می‌کند، توسعه ورزش بهترین راهکار مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی است.

توسعه ورزش مانع از گرایش به ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عباس جهان‌بینی امروز در بازدید از  مرکز ترک اعتیاد قم به اتفاق مسئولان شهرداری، هلال‌احمر، نیروی انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی استان قم تصریح کرد: امروزه جوانان جامعه به دلیل کمبود فضا و امکانات تفریحی به برخی سرگرمی‌های سوء روی می‌آورند که نتیجه آن گرفتاری آنها در ناهنجاری‌ها و معضلاتی همچون اعتیاد است.

وی تاکید کرد: اکثر کسانی که از این مشکل رنج می‌برند، متاسفانه نسل جوان جامعه هستند که یکی از دلایل گرفتاری آنها این است که به دلیل دور بودن از فضاها و محیط‌های پاکی مانند ورزش به سوی تخلف کشیده شده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم استان قم اظهار داشت: امروزه ورزش جزو جدایی ناپذیر مهم‌ترین مسائل و نیازهای فردی و اجتماعی است، بنابر این بهترین راهکار این است که هزینه‌هایی که قرار است در آینده صرف بازپروری و مراقب از این افراد ‌شود، به توسعه فضاهای ورزشی اختصاص یابد.

وی افزود: در صورت تحقق این مهم مطمئنا از کشیده شدن دیگر جوانان به سوی ناهنجاری‌ها اجتماعی جلوگیری می‌شود و می‌توان با ورزش در مسیر ایجاد جامعه‌ای سالم، پویا و به دور از مشکلات روحی و روانی گام برداشت.

جهان‌بینی در این بازدید تکمیل کمپ‌های ترک اعتیاد سطح شهر به امکانات ورزشی و تفریحی را ضروری عنوان کرد و اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان قم نیز تلاش می‌کند، سرانه فضاهای ورزشی در تمام نقاط استان افزایش یابد تا شاهد جذب حداکثری مردم به ورزش باشیم.

وی با تاکید بر اهمیت جایگاه و نقش ورزش از دیدگاه اسلام بیان داشت: سلامت و پویایی جامعه در گروه اهمیت و حضور مستمر افراد جامعه در رشته‌های ورزشی است و اگر از ورزش غفلت شود هزینه‌های زیادی به جامعه تحمیل شده و علاوه بر تهدید سلامت جامعه، تندرستی افراد را تهدید می‌کند. 

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با تاکید بر اهمیت ورزش برای زندانیان و تضمین سلامت افراد با ورزش کردن اظهار داشت: ورزش یکی از گام‌های اساسی برای زندگی شاد و بانشاط است.

جهان‌بینی تصریح کرد: ورزش جزو برنامه‌های روزمره و همیشگی انسان‌های موفق است و در مراکز این چنینی باید به ترویج فرهنگ ورزش اهمیت ویژه‌ای داده شود.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول