اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش محمودآباد:

حدود 70 درصد در سرانه ورزشکاران رشد داشته‌ایم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد به تشریح عملکرد و موفقیت اداره متبوعش پرداخت و گفت: در بحث سرانه ورزشکاران حدود 70 درصد رشد داشته‌ایم.

حدود 70 درصد در سرانه ورزشکاران رشد داشته‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، در ارزشیابی دستگاه‌های اجرایی این شهر که از سوی فرمانداری صورت گرفت، اداره ورزش و جوانان محمودآباد به عنوان دستگاه برتر انتخاب شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان محمودآباد با ابراز خرسندی از این انتخاب تصریح کرد: دستیابی به این موفقیت مرهون زحمات و تلاش‌های همکاران اداری و همچنین هیئت‌های ورزش شهرستان بوده است.

اسماعیل پهلوان افزود: همکاران اداری و روسای هیئت‌های ورزشی با ارائه برنامه‌های مناسب و راهکارهای مطلوب برای اشاعه ورزش همگانی و قهرمانی این موفقیت را کسب کردند و مدیریت کمترین سهم را در این موفقیت داشته است.

پهلوان در ادامه به تشریح عملکرد اداره ورزش و جوانان محمودآباد پرداخت و افزود: در بحث سرانه ورزشکاران حدود 70 درصد رشد داشته‌ایم و این در حالی است که شهرهای دیگر استان حدود چهار درصد رشد و برخی نیز رشد منفی داشته‌اند.

عالی‌ترین مقام ورزش محمودآباد ادامه داد: این سرانه در سال 89، 70 سانتی‌متر مربع بوده است که در سال 90 به 132 سانتی‌متر مربع ارتقا یافته است.

پهلوان درباره میزبانی مسابقات ورزشی در محمودآباد بیان داشت: در این باره نیز با میزبانی مسابقات بین‌المللی دوچرخه‌سواری تور مازندران، مسابقات قهرمانی کشور در رشته کشتی ساحلی و لوچو و چندین مسابقات دیگر رشد 100 درصدی داشته‌ایم.

رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد اضافه کرد: دو تیم فوتبال شهرستان در لیگ‌های دسته دو و سه کشور و یک تیم در سوپر لیگ مازندران حضور دارند که این موفقیت در تاریخ ورزش محمودآباد بی‌سابقه بوده است.

وی کسب مدال‌های آسیایی و کشوری را نیز از دیگر موفقیت‌های کسب شده در سال گذشته عنوان کرد و گفت: کسب مقام نائب قهرمانی در رشته پرورش اندام آسیا و حضور تنها والیبالیست مازندرانی از این شهر در تیم ملی جوانان کشور و چندین و چند قهرمانی رشته‌های مختلف ورزشی در سطح بین‌المللی و کشوری از جمله این موفقیت‌ها در سال گذشته بوده است.

پهلوان ادامه داد: در بحث ورزشکاران سازمان‌یافته نیز رشد قابل ملاحظه‌ای داشته‌ایم که به اذعان کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان مازندران عملکرد بسیار خوبی داشته‌ایم.

رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد در پایان اذعان داشت: امیدواریم این موفقیت را با کمک همه دستگاه‌های مرتبط و هیئت‌های ورزشی شهرستان ادامه دهیم تا ورزش محمودآباد به جایگاه واقعی خود برسد.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول