اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری کرج خبر داد

برخورد شدید با تبلیغات غیرمجاز در کرج

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری کرج اعلام کرد: براساس طرح ضربتی زیباسازی محیط شهری، به زودی طرح ضربتی برخورد با تبلیغات غیرمجاز در این شهرستان اجرا می‌شود.

برخورد شدید با تبلیغات غیرمجاز در کرج

سعید صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که شهروندان به طور مکرر از آن گلایه می‌کنند، مربوط به تبلیغات غیرمجازی است که مراکز و واحدهای تجاری و خدماتی در سطح شهر توزیع و نصب می‌کنند.

وی تصریح کرد: این تبلیغ‌ها ضمن اینکه براساس هیچ ضابطه و قانونی توزیع و نصب نشده، سبب تخریب زیبایی محیط شهری به ویژه در املاک مردم شده است.

این مسئول ادامه داد: در همین راستا طرح ضربتی تحت عنوان زیباسازی محیط شهری به زودی در شهرستان کرج و توسط مأموران خدمات شهری این شهرداری اجرا و تمام تبلیغات غیرمجاز از سطح شهر جمع‌آوری خواهد شد.

* جریمه واحدهای تجاری که تبلیغات غیرمجاز دارند

صفری در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه با آن دسته افرادی که تبلیغات غیرمجاز داشتند، چه برخوردی صورت خواهد گرفت؟ گفت: ما قانون مشخصی در این زمینه داشته و براساس آن با تمام افرادی که اقدام به تبلیغات غیرمجاز می‌کنند باید برخورد شود.

وی تصریح کرد: به همین دلیل در زمان جمع‌آوری این تبلیغات، صاحبان آنها شناسایی و با تشکیل پرونده برای برخورد قانونی که به طور قطع جریمه خسارات وارده هم در آن لحاظ می‌شود، به مراجع ذی‌ربط معرفی خواهند شد.

* اولویت شهرداری کرج در سال 91 زیباسازی شهر است

معاون خدمات شهری شهرداری کرج در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه اولویت شهرداری کرج در سال جاری زیباسازی محیط شهری است، گفت: خوش‌بختانه کلیات طرح‌های عمرانی ما به تصویب رسیده و اعتبارات لازم نیز تدارک دیده شده است.

صفری در پایان گفت: با توجه به اینکه شهرداری کرج امسال اجرای نهضت آسفالت را در دستور کار دارد،‌ در کنار اجرای این طرح تلاش می‌کنیم تا محیط شهری از نظر معماری زیباسازی شود که این امر از جمله مهم‌ترین درخواست‌های مردمی بوده است.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول