اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شوشتر:

قانون بهترین لایحه اختیارات شهرداری است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شوشتر گفت: نیازی به تصویب لایحه اختیارات شهردار نیست، قانون در این باره اختیارات خوبی اعطا کرده است.

قانون بهترین لایحه اختیارات شهرداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر امیر رسولی پیش از ظهر امروز در جلسه شورا شهر اظهار داشت: لایحه اختیارات شهردار که از سال گذشته به شورای شهر ارسال شده است اختیاراتی مافوق قانون از شورای شهر درخواست کرده است که در شرایط کنونی نیازی به تصویب این لایحه نیست.

وی افزود: در هیچ جای استان خوزستان لایحه اختیاراتی به این شکل به شورای شهر ارسال نمی‌شود و باید شورای شهر لوایح اختیارات شوراهای کلان شهر اهواز را برای شهرداران بررسی کند و ببیند که آیا در این شهرها نیز چنین اختیاراتی به شهرداران داده شده است.

وی با اشاره به اینکه شهردار باید در امور تشویق کارکنان خود آزاد باشد، گفت: باید شهردار بتواند از نیروهای موجود در شهرداری تقدیر و تشکر کند و در این باره باید کوشید تا اختیارات لازم در این باره به شهردار داده شود تا با صلاح دید خود در شهرداری اقدام کند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه شهرداری در امور درآمدی فعالیت زیادی داشته است، تأکید کرد: شهرداری شوشتر در امور درآمدی در ماه‌های گذشته درآمد شهرداری را 300 درصد افزایش داده است و باید از افراد مؤثر در این باره تقدیر شود تا شوق و اشتیاق کارکنان در این باره افزایش یابد.

وی با اشاره به میزان درآمد در شهرداری شوشتر گفت: در ماه های گذشته میزان درآمد در شهرداری شوشتر از رقم یک میلیارد و 800 میلیون ریال به 4 میلیارد و 800 میلیون ریال رسیده است و این نشان از همت بسیار بالای افراد فعال در شهرداری برای افزایش میزان درآمدها دارد.

رسولی خاطرنشان کرد: شهردار باید در این امور اختیار تام داشته باشد و شورای شهر باید در این باره با دید باز عمل کند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول