اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای شهر شوشتر مصوب کرد

تشویقی 300 میلیون ریالی به اعضای شهرداری شوشتر

خبرگزاری فارس: پس از بحث و تبادل زیاد شورای شهر شوشتر با لایحه تشویقی شهردار تا سقف 300 میلیون ریال موافقت کرد.

تشویقی 300 میلیون ریالی به اعضای شهرداری شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر خزانه‌دار شورای شهر شوشتر پیش از ظهر امروز در جلسه شورای شهر شوشتر اظهار داشت: شورای شهر پس از بحث و تبادل نظرات با لایحه پیشنهادی شهردار برای تشویقی پرسنل موافقت کرد.

فرامرز محمودی‌کوهی افزود: لایحه شهرداری برای این بحث 500 میلیون ریال بود که شورای شهر تشخیص داد در شرایط کنونی این میزان تشویق زیاد است و سقف آن را تا 300 میلیون ریال کاهش داد.

وی با اشاره به اینکه باید در راستای تشویق پرسنل اختیارات شهردار را افزایش داد، گفت: باید بکوشیم تا شهرداری با روحیه مضاعف در راستای رفع مشکلات گام بردارد و در این باره باید به شهردار اختیارات داد.

محمودی‌کوهی با اشاره به اینکه شهرداری برای اجرای پروژه‌ها فعالانه عمل می‌کند، گفت: شهرداری با توجه به اینکه در شرایط کنونی تقریبا 25 درصد نیروهای خود را به دلیل بازنشستگی از دست داده است ولی هیچ مشکلی در خدمات‌رسانی به مردم برای شهر ایجاد نشده است و این تنها تدبیر شهردار در این باره است.

خزانه‌دار شورای شهر شوشتر با اشاره به اینکه میزان تشویقی باید حساب‌شده و بر اساس اصولی خاص باشد، گفت: شورای شهر اختیار تشویقی را به شهردار داده است و امیدواریم که در این باره به روشی صحیح و شایسته رفتار شود.

شهردار شوشتر در سال91 به دلیل رشد بسیار زیاد درآمد شهرداری درخواست 500 میلیون ریال اختیار تشویقی کرده بود که شورای شهر با60 درصد از این تقاضا موافقت کرد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول