اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره راه البرز خبر داد

اتصال بزرگراه شهید همت به دروازه‌های کرج تا 3 ماه آینده

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان البرز اعلام کرد: تا سه ماه آینده بزرگراه شهید همت به پارک جهان‌نما و در حقیقت دروازه‌های کرج متصل می‌شود.

اتصال بزرگراه شهید همت به دروازه‌های کرج تا 3 ماه آینده

قدرت‌الله ضیایی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: عملیات اجرایی این طرح که به صورت موازی با اتوبان تهران کرج در حال احداث است، با جدیت پیگیری شده و از سرعت خوبی برخوردار است.

وی تصریح کرد: مسئولان ارشد استان البرز به ویژه استاندار توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و به صورت مرتب از نحوه عملکرد پیمانکار طرح بازدید می‌شود.

این مسئول ادامه داد: خوش‌بختانه بخش مهمی از اتصال بزرگراه شهید همت تا پشت پارک جهان‌‌نما که در حقیقت دروازه کرج محسوب می‌شود، انجام شده است.

ضیایی‌فر گفت: در حال حاضر آسفالت این بخش تأمین شده و در تلاش هستیم تا حداکثر سه ماه آینده 50 کیلومتر از بزرگراه فوق به بهره‌برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این فاز، بزرگراه همت که تا این لحظه به وردآورد رسیده است،‌ به منطقه پارک جهان‌نما متصل خواهد شد.

* اتصال نهایی بزرگراه همت به کرج نیازمند حمایت همه‌جانبه است

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه چه تاریخی این پروژه عمرانی به صورت کامل تکمیل می‌شود، گفت: متأسفانه هنوز مشکل مالکیت زمین‌های واقع در محل اجرای طرح به صورت کامل برطرف نشده است.

ضیایی‌فر تأکید کرد: مهم‌ترین مانع در سر راه اجرای طرح عمرانی فوق مالکیت این زمین‌هاست که حل آن نیز نیازمند حمایت همه‌جانبه دستگاه‌ها و نهادهای مختلف است.

وی با بیان اینکه تکمیل پروژه عمرانی اتصال بزرگراه همت به کرج یک نیاز اساسی و خواست اصلی مردم است، گفت: امیدواریم دستگاه‌ها و نهادهای مختلف برای تحقق این نیاز همکاری لازم را با مجریان طرح داشته باشند.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول