اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه نخست سال جاری محقق می‌شود

راه‌اندازی مرکز پخش دارو توسط هلال‌احمر خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی از راه‌اندازی مرکز پخش دارو توسط جمعیت هلال‌احمر استان در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

راه‌اندازی مرکز پخش دارو توسط هلال‌احمر خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرحیم شهریاری ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود برای راه‌اندازی مرکز پخش دارو اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال هزینه شود.

وی افزود: رسالت جمعیت هلال‌احمر استان این است که داروهای کمیاب چه از بعد تحریم و چه از بعد قیمت را به این مرکز وارد کند تا در اختیار داروخانه‌های سطح استان قرار گیرد.

*راه‌اندازی مجتمع انباری در شهرستان‌های استان

‌مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی تصریح کرد: در نظر داریم در سال جاری مجتمع انباری در شهرستان‌های بشرویه، نهبندان و قاینات نیز ایجاد کنیم.

شهریاری یادآور شد: همچنین مقرر شده برای شهرهای شوسف و قهستان نیز پایگاه امدادی تأسیس شود.

وی افزود: در بخش امداد و نجات نیز پیگیر هستیم تا به روستاییان آموزش‌های لازم را ارائه دهیم تا اگر حادثه‌ای در روستا رخ داد بتوانند تا زمان رسیدن نیروهای هلال‌احمر اقدامات اولیه را خود مردم روستا انجام دهند.

*برگزاری انتخابات جمعیت هلال‌‌احمر در اردیبهشت‌ماه جاری

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی از برگزاری انتخابات جمعیت هلال‌احمر استان در اردیبهشت‌ماه جاری خبر داد و گفت: این انتخابات هر چهار سال یک‌بار برگزار می‌شود.

شهریاری به سفر چهار مسئول کشوری در سال 90 به خراسان‌جنوبی اشاره کرد و افزود: این چهار سفر هر کدام برای استان نتایج خوبی را در بر داشت و سبب قوت پروژه‌های عمرانی شد.

وی از انجام اقداماتی در مجموعه آبگرم فردوس توسط جمعیت هلال‌احمر استان خبر داد و تصریح کرد: این اقدامات با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان صورت گرفته است.

*رشد 900 درصدی اعتبارات هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در سال 90

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی از رشد 900 درصدی اعتبارات این جمعیت در سال گذشته خبر داد و گفت: در این راستا توانستیم برای 2 هزار مترمربع سوله امدادی اعتبار گرفته و در شهرستان‌های بیرجند، درمیان و سرایان سوله امدادی ایجاد کنیم.

شهریاری به احداث دو پایگاه امداد جاده‌ای در خوسف و مسیر فردوس بشرویه اشاره کرد و گفت: ساختمان جوانان هلال‌‌احمر نهبندان نیز در سال گذشته مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی از راه‌اندازی سامانه 147 در سال گذشته برای نخستین بار در کشور توسط جوانان جمعیت هلال‌احمر استان خبر داد و تصریح کرد: این سامانه در پنج استان دیگر نیز راه‌اندازی شده است.

*ارتقای 3 پایگاه هلال‌احمر به شعبه در سال گذشته

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی از ارتقای سه پایگاه‌ هلال‌احمر به شعبه در سال گذشته خبر داد و گفت: این سه پایگاه در شهرستان‌های سرایان، درمیان و سربیشه به شعبه ارتقا یافتند.

شهریاری به تجهیز ناوگان امدادی هلال احمر استان در اواخر سال گذشته اشاره کرد و گفت: در این راستا 30 خودروی امدادی با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان به ناوگان هلال‌احمر استان اضافه شد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول