اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و ترابری چرام:

راه و ترابری چرام ماشین‌آلات راهداری ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری ‌چرام با بیان اینکه شهرستان نوپای چرام نیازمند امکانات بیشتر است، گفت: مهمترین مشکل پیش روی راه و ترابری چرام نبود ماشین‌آلات لازم برای امور راهداری است.

راه و ترابری چرام ماشین‌آلات راهداری ندارد

محمد ماهیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به اینکه راه‌های ارتباطی شهرستان چرام بیش از 9 درصد راه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد را تشکیل می­دهند، اظهار کرد: 66 درصد راه‌های روستایی چرام خاکی است که در فصل زمستان مشکلات زیادی را در تردد ایجاد می­کند.

وی افزود: اولویت­های اصلی راه و ترابری چرام آسفالت و بهسازی محورهای چرام به باشت، سرفاریاب به سادات و چهار بانده کردن محور چرام به دهدشت و از راه‌های روستایی نیز محور چرام به گره­ای است.

ماهیاری در ادامه به بیان مشکلات پیش روی راه و ترابری چرام پرداخت و عنوان کرد: مهمترین مشکل این اداره نداشتن امکانات و ماشین‌آلات لازم برای امر مهم راهداری است که اندک دستگاه‌های واگذار شده به این اداره همه مستهلک بوده و عمر مفید آنها به سر آمده است.

*انتظارات مردمی از مسئولان با شهرستان شدن چرام بیشتر شد.

وی با بیان این‌که نداشتن اعتبار کافی برای بعضی پروژه­های عمرانی در دست اجرا، نداشتن زمین و مسکن برای فضاهای اداری و راهدارخانه، عدم اعلام چارت سازمانی و مجوز استخدام نیروهای مورد نیاز به ­خصوص در سمت‌های تخصصی از دیگر مشکلات پیش رو در راه و ترابری شهرستان چرام است، بیان داشت: با شهرستان شدن چرام مردم انتظار خدمات بهتر و بیش از پیش را دارند.

رئیس اداره راه و ترابری چرام خاطرنشان کرد: شهرستان نوپا امکانات بیشتری را در زمینه‌های مختلف از جمله راهسازی و راهداری می­طلبد.

ماهیاری ادامه داد: از مسئولان می­خواهیم در تجهیز ادارات به امکانات مورد نیاز و مطلوب نهایت تلاش خود را داشته باشند تا مدیران این شهرستان بتوانند خدماتی در خور شهروندان ارائه دهند.

وی در پایان گفت: از مردم این شهرستان نیز تقاضا می­شود کمبودها را در نظر بگیرند و با توجه به آن‌ها از ادارات انتظار داشته باشند.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول