اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و ترابری ملایر اعلام کرد

آمادگی اکیپ‌های راه و ترابری ملایر در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری ملایر از آمادگی اکیپ‌های این اداره در ایام نوروز در شهرستان ملایر خبر داد.

آمادگی اکیپ‌های راه و ترابری ملایر در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر غلام‌حسین تقوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز اداره راه و ترابری ملایر نیز طبق روال سال‌های گذشته آماده خدمت‌رسانی به همشهریان و میهمانان نوروزی از اقصی نقاط کشور است.

وی افزود: برنامه‌های نوروزی اداره راه و ترابری از 25 اسفند ماه شروع و تا 25 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد و خدمات روزانه توسط 22 نفر از کارکنان این اداره انجام می‌شود.

رئیس اداره راه و ترابری ملایر از فعالیت پنج راهدارخانه ملایر در ایام نوروز خبر داد و گفت: گشت‌های امدادی با سه دستگاه و گشت‌های معمولی نیز با دو دستگاه آماده ارائه خدمت‌رسانی است و همه حوزه‌های شهرستان را پوشش می‌دهند.

وی از فعالیت اکیپ‌های دیگر اداره راه و ترابری ملایر در این ایام خبر داد و افزود: این اکیپ‌ها خدماتی از قبیل پاک‌سازی حریم راه‌ها، شستشوی علائم و رنگ‌آمیزی پایه‌های تابلوها، تعمیرات گاردریل (حفاظ‌ها) با نصب 80 شاخه، لکه‌گیری موضعی 80 مترمربع از سطح راه‌ها با آسفالت سرد و... را انجام می‌دهند.

تقوی در ادامه از نصب یک 110 مورد علائم جدید در ایام نوروز در ملایر خبر داد و اضافه کرد: 40 کیلومتر از حریم راه‌ها نیز از وجود زباله‌ها پاک‌سازی می‌شود.

وی در ادامه ابراز داشت: دستگاه‌های برف‌روبی این اداره برای بارش‌های احتمالی آمادگی کامل دارند و اداره راه نیز به صورت 24 ساعته آماده خدمات‌رسانی در ایام نوروز است.

رئیس اداره راه و ترابری ملایر خاطرنشان کرد: تلفن گویای 141 نیز آماده پاسخگویی به مردم است و همه راهدارخانه‌ها نیز در این شهرستان آماده پذیرایی از میهمانان برای استراحت و محل نماز هستند.

وی در پایان خطاب به رانندگان گفت: توجه به علائم راهنمایی و رانندگی و همراه داشتن لوازم ایمنی از جمله زنجیر چرخ و... از لوازم ضروری سفر است و امیدواریم با رعایت توصیه‌ها سفر خوب و خوشی را همراه داشته باشند.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول