اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری

برترین‌های فجر 33 در چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: همایش تقدیر از برترین‌های فجر 33 در چهارمحال و بختیاری با حضور استاندار و جمعی از مدیران استانی در شهرکرد برگزار شد.

برترین‌های فجر 33 در چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بعدازظهر امروز در همایش تقدیر از برترین‌های فجر 33 این استان، اظهار داشت: فجر انقلاب اسلامی هر سال با تداعی ایام ورود تاریخی امام راحل(ع) به میهن اسلامی تازگی، طراوت و زیبایی می‌گیرد و با یاد و نام او، برکت و رونق می‌‎یابد.

علی گرجی افزود: ایام الله دهه فجر یادآور حماسه آفرینی و ایثارگری ملت انقلابی و ولایت‌مدار ایران اسلام در مصاف با استعمار و استبداد برای کسب آزادی، استقلال و استمرار حکومت دینی و فجر آغاز صبح است، و تجلی گاه کار، تلاش، زیبایی و امید و دهه مبارک فجر گرامیداشت پایان ظلمانی حکومت‌‎های جور و دمیدن خورشید دین و تحقق بلند لا اله الا الله در جان ملت انقلابی ایران است.

گرجی ادامه داد: دهه فجر همراه فرصت گرانبهایی را پیش روی تمامی ارادتمندان انقلاب اسلامی قرار می‌دهد و سال گذشته در حالی برگزار شد که شاهد پیروزی و وقوع انقلاب‌های مشابه در برخی کشورهای اسلامی بودیم و این واقعه ایجاب می‌کرد که در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به تأثیرات انقلاب و دستاوردهای عظیم آن وسیع‌تر از سال‌های گذشته پرداخته شود .

رئیس تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به عملکرد و حجم برنامه‌های تدوین و اجرا شده توسط کمیته‌های تخصصی ستادهای این استان، گفت: برنامه‌های اجرا شده توسط کمیته‌های تخصصی ستاد استانی، شهرستانی، بخشی، شهری و روستایی و گویای این نگرش و همت والا بود و خلق حماسه عظیم بصیرت و وحدت مردم ولایتمدار استان در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر حماسه فرزندان ولایت را ورق زد و دنیا را در بهت و حیرتی عظیم فرو برد.

وی ادامه داد: اکنون پس از برگزاری عزتمندان و غرورآفرین راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و مراسم‌های سی و سومین فجر انقلاب اسلامی و انتخابات پرشور و حماسی 12 اسفندماه، فرصت را مغتنم شمرده و به عنوان خادم مردم از حضور تأثیرگذار آنان تجلیل و قدردانی می‌کنم.

گرجی اضافه کرد: به ثمر نشستن 3 هزار و 844 عنوان برنامه در سی و سومین فجر انقلاب اسلامی مرهون همکاری، تعامل سازنده، تلاش و دلسوزی بی‎شائبه متولیان کمیته‌ها و کارگروه‌های 28 گانه ستاد استان و دست‌اندرکاران 2 هزار و 93 ستاد دهه فجر در سراسر استان است.

رئیس ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری با اشاره به عملکرد ستادهای دهه فجر این استان، گفت: تشکیل یک ستاد استانی در قالب 28 کمیته و کارگروه با برگزاری 9 جلسه، تشکیل هفت ستاد شهرستانی در قالب 175 کمیته و کارگروه با برگزاری 93 جلسه، برگزاری 17 ستاد بخشی در قالب 187 کمیته و کارگروه با برگزاری 115 جلسه از جمله اقدامات ستادی این ستاد محسوب می‎شود.

وی ادامه داد: تشکیل 16 ستاد شهری در قالب 160 کمیته و کارگروه با برگزاری 36 جلسه، تشکیل 372 ستاد روستایی و عشایری در قالب یک هزار و 488 کمیته و کارگروه با برگزاری 565 جلسه، تشکیل یک هزار و 591 ستاد آموزشی در قالب 4 هزار و 382 کمیته و کارگروه با برگزاری 14 هزار و 345 جلسه  از دیگر این اقدامات محسوب می‎شود.

گرجی اضافه کرد: تشکیل هشت ستاد در دانشگاه‌ها در قالب 32 کمیته و کارگروه با برگزاری 12 جلسه، برگزاری 35 ستاد هیئت‌های ورزشی در قالب 72 کمیته و کارگروه با برگزاری 38 جلسه، تشکیل 43 ستاد انجمن‌های فرهنگی هنری در قالب 172 کمیته و کارگروه با برگزاری 86 جلسه و در نهایت تشکیل سه ستاد در شهرک‌های صنعتی این استان در قالب سه کارگروه با برگزاری 12 جلسه از دیگر اقدامات ستادی دهه فجر استان به‎شمار می‎رود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با تقدیر از عملکرد مطلوب کمیته‌های ستادی این استان، گفت: بر اساس معیارهای ارزیابی ستادهای شهرستانی شامل تعاملات ستادی، توجه به کمیت برنامه‌ها، کیفی نگری برنامه‌ها، فضاسازی و تبلیغات محیطی در 24 محور ستاد دهه فجر شهرستان‌های کوهرنگ، شهرکرد و فارسان به‌عنوان ستاد برتر و ستاد دهه فجر شهرستان‌های کیار، لردگان و بروجن به‌عنوان ستاد ساعی انتخاب شد.

وی ادامه داد: بر اساس این ارزیابی کمیته‌های فرهنگی  هنری، فرهنگیان و دانش‌آموزی، ارتباطات و اطلاع‌رسانی، بسیج، تعاون و کارگری، دانشجویی، ورزش، اعزام مبلغ، کودکان و نوجوانان، جوانان و پشتیبانی به‌عنوان کمیته‌های برتر استانی معرفی شدند.

گرجی اضافه کرد: همچنین کمیته‌های قرآنی و هیئات مذهبی، همیاری و تشکل‌های مردمی، امنیت و انتظامات، ایثارگران، افتتاحیه‌ها و روابط عمومی‌ها و روستایی عشایری به‌عنوان کمیته‌های ساعی استانی برگزیده شدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزیدگان ستاد بخشی، گفت: در ارزیابی از ستادهای مستقر در بخش‌ها شش ستاد بخشی شامل سامان، خانمیرزا، گندمان، جونقان، دوآب صمصامی و ناغان به‌عنوان ستادهای برتر بخشی انتخاب شدند.

وی ادامه داد: در ارزیابی از ستادهای مستقر در شهرها 9 ستاد شهری شامل گهرو، باباحیدر، پردنجان، فرادنبه، نقنه، لردگان، کیان، طاقانک و سودجان به‌عنوان ستادهای برتر شهری انتخاب شدند.

گرجی اضافه کرد: در ارزیابی از ستادهای مستقر در روستاها، 20 ستاد روستایی شامل مارکده، یانچشمه، مرغملک، یونکی؛ قلعه مدرسه، باغ انار، منجر موئی، ساخت سردشت، گلوگرد، وستگان، کران، چلیچه، آلیکوه، قرآب، دوازده امام، شهرک امام حسین(ع)، مورز، دزک علی، تشنیز و سلم به‌‎عنوان ستادهای برتر روستایی انتخاب شدند.

انتهای پیام/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول