اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

امدادگران پست‌های امدادی بشرویه تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: طی مراسمی از زحمات امدادگران پست‌های امدادی و پرسنل جمعیت هلال‌احمر شهرستان بشرویه تقدیر و تشکر به عمل آمد.

امدادگران پست‌های امدادی بشرویه تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، رئیس جمعیت هلال‌احمر بشرویه صبح امروز در جمع امدادگران پست‌های امداد جاده‌ای این شهرستان اظهار داشت: در راستای امدادرسانی و خدمات داوطلبانه جمعیت به مردم، طرح امداد و نجات از 25 اسفندماه آغاز شد که در حوزه جوانان و امداد و نجات، تعدادی از امدادگران آموزش دیده در پایگاه‌های امدادی مستقر شده و به ارائه امدادرسانی به مصدومان  حوادث جاده‌ای پرداختند.

علی رمضانیان‌مقدم افزود: امسال با رعایت قوانین رانندگی توسط مسافران تصادفات در حوزه پست‌های امداد جاده‌ای بشرویه اندک بوده و امدادگران به محض بروز حادثه در صحنه حاضر شده‌اند.

مسئول امداد و نجات هلال‌احمر بشرویه نیز ضمن قدردانی از امدادرسانی شبانه‌روزی پست‌های امداد جاده‌ای تصریح کرد: هلال‌احمر در بخش امداد و نجات و آموزش کمک‌های اولیه فعالیت گسترده‌ای داشته و در طول سال اقدامات ارزنده‌ای را ارائه کرده است.

علیرضا عارفیان ادامه داد: جمعیت هلال‌احمر بشرویه در سال گذشته هم در زمینه آموزش و پژوهش و هم امداد و نجات فعالیت‌های خوبی داشته و در طول سال اقدام به برگزاری جلسات کارگروه امداد و نجات و آموزش کرده است.

وی با اشاره به عملکرد جمعیت هلال‌احمر شهرستان بشرویه تصریح کرد: افزایش ناوگان خودرویی به تعداد سه دستگاه خودروی سواری پژو، کامیونت ایسوزو و خودروی نجات، احداث ساختمان پایگاه امداد درون شهری، پیگیری و تملک 10 هکتار از اراضی ملی برای احداث مجتمع امدادی شامل سوله‌های انبار امدادی، پد بالگرد و اردوگاه اسکان اضطراری، آغاز عملیات احداث پد بالگرد بشرویه، تکمیل و بهره‌برداری از ساختمان پایگاه امداد و نجات بین‌شهری سه راهی بشرویه دیهوک و اعزام کاروان بهداشت و سلامت به روستاها با پزشک، پرستار و امدادگر و توزیع سبدهای غذایی، بهداشتی و مواد غذایی از مهم‌ترین اقدامات در سال 90 بوده است.

عارفیان برگزاری کارگروه و دوره‌های آموزشی، همایش و گردهمایی امدادگران و نجات‌گران، مانورهای امدادی، مسابقات امداد و نجات، اردوهای آموزشی و دوره‌های توان‌افزایی، امدادرسانی در حوادث و سوانح و شرکت امدادگران و نجات‌گران در مراسم‌ها و مناسبت‌ها را از دیگر فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر برشمرد.

مسئول امور جوانان جمعیت هلال‌احمر بشرویه نیز ضمن بیان عملکرد این حوزه در سال گذشته اذعان داشت: طرح ملی راهنمای مسافران نوروزی با هدف کمک به سفری ایمن و تأمین امنیت روانی و آسایش مسافران، غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان با راهنمایی مسافران نوروزی و توزیع نقشه و بروشور فعالیت خود را از 25 اسفند آغاز کرده و تا پایان 14 فروردین ادامه داد.

رضا وفا از عبور و مرور و راهنمایی 700 هزار مسافر در ایام نوروز، توزیع 100 هزار بروشور و کتابچه و 500 عدد کیف کمک‌های اولیه خبر داد و افزود: جوانان جمعیت هلال‌احمر در زمینه مسابقات رقابت مهر سال گذشته هفت مقام کشوری و در مسابقات قرآنی هفت مقام استانی کسب کردند.

وی با اشاره به اعزام چهار مورد اردوهای جهادی در روستاها ادامه داد: در این اردوها نیز جوانان حضور حداکثری داشته و با فراخوان عضویت همگانی 4 هزار نفری  و انتخابات مجامع در 22 اردیبهشت استقبال گسترده‌ای را در زمینه افزایش اعضا پیش‌بینی می‌کنیم.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول