اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن جیرفت خبر داد

احداث 15 هزار واحد مسکن روستایی در جیرفت

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان جیرفت گفت: احداث 15 هزار و 823 واحد مسکن روستایی از خدمات مهم دولت‌های نهم و دهم در شهرستان جیرفت است.

احداث 15 هزار واحد مسکن روستایی در جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، محسن مسلمی‌نیا عصر امروز در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان جیرفت در سال 91 با تبریک 21 فروردین ماه سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل اظهار داشت: تولید مسکن، اجرای طرح‌های هادی روستایی، طرح‌های ساماندهی سکونت‌گاه‌های روستایی و تملک و تفکیک و واگذاری اراضی روستایی از جمله فعالیت‌های اجرایی این نهاد است.

وی افزود: واگذاری اسناد مالکیت واحدهای روستایی به روستاییان در قالب فعالیت مشترک سازمان ثبت اسناد و املاک و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شکل می‌گیرد.

مسلمی‌نیا تصریح کرد: بازسازی مناطق آسیب‌دیده، نوسازی مسکن روستایی، اعطای تسهیلات و وام‌های قرض‌الحسنه روستایی، بهسازی بافت‌های باارزش روستایی، تحقیق در زمینه‌های فناوری نوین برای ساخت مسکن روستایی، آموزش استادکاران محلی و مهارت مهندسان نظام فنی روستایی از خدمات دیگر این بنیاد است.

وی مسکن را یکی از دغدغه‌های مهم و همیشگی بشر خواند و ابراز داشت: امروز حیات بخش اقتصادی مسکن، یکی از الزامات نرخ رشد اقتصادی هر کشور است به گونه‌ای که وضعیت مسکن نمادی از چگونگی وضعیت اقتصادی آن محسوب می‌شود.

مسلمی‌نیا وضعیت مسکن در دولت‌های نهم و دهم را دارای جایگاه بسیار خوبی ذکر کرد و بیان داشت: توجه جدی دولتمردان به این بخش به طور فراگیر در تمام سطوح شهری و روستایی ملموس و آشکار است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان جیرفت گفت: احداث 15 هزار و 823 واحد مسکن روستایی به استثنای بخش اسماعیلیه که حدود چند ماه است به این شهرستان الحاق یافته از خدمات مهم دولت‌های نهم و دهم است.

مسلمی‌نیا با تشکر از تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان جیرفت عنوان کرد: شهرداری جیرفت نیز در زمینه طرح‌های عمرانی روستاها در بحث آسفالت معابر روستایی همکاری بسیار خوبی با بنیاد داشته است.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول