اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی استان‌ها:

دانشگاه علوم پزشکی اورژانس 115 دنا را تجهیز کند

خبرگزاری فارس: عضو شورای عالی کشور گفت: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برای خدمات‌رسانی امدادی هر چه بیشتر، اورژانس 115 دنا را تجهیز کند.

دانشگاه علوم پزشکی اورژانس 115 دنا را تجهیز کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، محمدحسین پرندوار ظهر امروز در همایشی که به مناسبت هفته سلامت در شهرستان دنا برگزار شد، اظهار کرد: امروزه به خاطر وجود مراکز صنعتی و آلودگی‌های فراوان در جامعه بحث سلامت دارای ارزش فراوانی است که نباید از آن غفلت شود.

وی از برنامه‌های بهداشت و درمان شهرستان دنا در زمینه‌های گوناگون تقدیر و در این خصوص تصریح کرد: پیشرفت‌های گوناگون پزشکی در این شهرستان و همچنین احداث زیرساخت‌های درمانی خوبی صورت گرفته است و امیدواریم این پیشرفت‌ها همچنان ادامه یابد.

نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی استان‌ها ضمن موفق ‌خواندن برنامه‌های سلامت در شهرستان دنا افزود: اگر امروز مدیر بهداشت ‌و درمان شهرستان دنا به عنوان مدیر نمونه کشوری در حوزه سلامت انتخاب شده است پس این وظیفه را برای تقویت این بحث در شهرستان سنگین‌تر کرده و امیدواریم تمام دستگاه‌های اجرایی نیز در این راستا با بهداشت و درمان همکاری بیشتری داشته باشند.

وی در خصوص هدف دانستن سلامت سالمندان در جامعه عنوان کرد: جامعه‌ای سالم است که سالمندان سالم‌تری داشته باشد و اگر سالمندان در جامعه امروزی از سلامت بیشتری برخوردار شوند نشان ‌دهنده این است که عملکرد بهداشت و درمان در حوزه سلامت مطلوب بوده است.

پرندوار گفت: قطعا پیشگیری و سلامت بهتر از درمان است که باید سلامت‌ و بهداشت در بین خانواده‌ها به یک فرهنگ تبدیل شود.

عضو شورای عالی استان‌ها از دستگاه بهداشت و درمان نیز خواستار شد تا مطالبات کارکنان بازنشسته بهداشت و درمان این استان که هنوز پرداخت نشده است با پیگیری دانشگاه علوم پزشکی پیگیری و پرداخت شود.

وی در خصوص امکانات درمانی شهرستان دنا افزود: تجهیز مراکز بستر درمانی در شهرستان دنا اعم از امکانات و متخصصان، ایجاد پایگاه درمانی در مرکز شهر سی‌سخت و تجهیز اورژانس 115 شهرستان نیز باید در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی قرار گیرد.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول