اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان رودبار خبر داد

برگزاری جشن بازنشستگان بهداشت و درمان رودبار

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان رودبار از برگزاری جشن بازنشستگان همزمان با هفته سلامت در این شهرستان خبر داد.

برگزاری جشن بازنشستگان بهداشت و درمان رودبار

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، کاظم ارجمندی صبح امروز در جلسه توجیهی هفته سلامت که در جمع مسئولان این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: امسال برنامه‌های هفته سلامت با شعار سازمان جهانی بهداشت «سالمندی و سلامت» و مضمون «زندگی سالم و طول عمر بیشتر» از 18 تا 24 فروردین ماه به مدت یک هفته در رودبار برگزار می‌شود.

وی، از نواختن زنگ سلامت در مدارس رودبار خبر داد و افزود: مراسم زنگ سلامت با همکاری آموزش و پرورش در مدارس شهرستان نواخته می‌شود.

این مسئول، برگزاری دعای پر فیض ندبه با همکاری سپاه پاسداران رودبار در مسجد حضرت ولی عصر (عج) و همایش پیاده‌روی بازنشستگان از پایین بازار تا مرکز بهداشت رودبار را از برنامه‌های هفته سلامت عنوان کرد.

وی، از برگزاری نخستین ویزیت رایگان بسیج جامعه پزشکی در سال جاری خبر داد و گفت: نخستین اردوی ویزیت رایگان بسیج جامعه پزشکی روز سه‌شنبه 23 فروردین در روستای دیورش بخش رحمت‌آباد و بلوکات برگزار می‌شود.

ارجمندی، توزیع تراکت‌های آموزشی و استفاده از شعارهای هفته سلامت در سربرگ‌های نامه‌ها، برگزاری جشن بازنشستگان شبکه بهداشت و درمان رودبار و گلباران مزار شهدا را از دیگر برنامه‌های هفته سلامت در رودبار برشمرد.

وی با بیان اینکه ویزیت رایگان افراد بالای 60 سال در طول هفته سلامت در رودبار برگزار می‌شود، اذعان کرد: افراد بالای 60 سال با مراجعه به مراکز خدمات درمانی و بیمارستان‌ها می‌توانند ویزیت رایگان شوند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان رودبار، اجرای طرح سنجش دانش‌آموزان، برگزاری کلاس‌های آموزشی و توجیهی برای کارگران کارخانه‌ها و برپایی سفره سلامت در برخی از مدارس را از دیگر برنامه‌های این اداره در هفته سلامت برشمرد.

به گفته وی، 55 خانه بهداشت، 14 مرکز خدمات درمانی، سه بیمارستان و چهار پایگاه اورژانس 115 برای ارائه خدمات درمانی و پزشکی به شهروندان رودبار فعالیت می‌کنند.

ارجمندی با اشاره به اقدام‌های نوروزی اداره بهداشت رودبار خاطرنشان کرد: سه بیمارستان رودبار به همراه مراکز خدمات درمانی جیرنده، بره‌سر و کلیشم به صورت شبانه‌روزی به مسافران و مردم خدمات ارائه کردند.

وی، بازرسی از اماکن عمومی را یکی از اقدام‌های بازرسان بهداشت محیط در ایام نوروز بیان کرد.

انتهای پیام/خ۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول