اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 25 اسفند ماه 90 تا 13 فروردین ‌ماه 91 صورت گرفت

مداوای 419 مصدوم تصادفی توسط اورژانس 115 کاشان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از رسیدگی به وضعیت 419 مصدوم حوادث تصادفی جاده‌ای و شهری توسط اورژانس 115 کاشان از 25 اسفند 90 تا 13 فروردین ‌ماه 91 خبر داد.

مداوای 419 مصدوم تصادفی توسط اورژانس 115 کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، محمد حسین اعرابی اظهار کرد: رسیدگی به وضعیت این 419 مصدوم طی 278 مورد مأموریت انجام شده است.

وی ادامه داد: 53 مورد از این مأموریت‌ها برای رسیدگی به مصدومان تصادفات جاده‌ای انجام شد که طی آن 102 نفر بستری و بقیه نیز به طور سرپایی درمان شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان کل مأموریت این مدت را یک‌هزار و 85 مورد بیان کرد و افزود: انجام 807 مورد از این مأموریت‌ها، برای رسیدگی به بیماران قلبی و تنفسی و غیر تصادفی بوده است.

اعرابی با اشاره به انجام 704 مأموریت غیر تصادفی در شهر و 103 مورد مأموریت غیر تصادفی در جاده‌ها عنوان کرد: در مأموریت‌های غیر تصادفی شهری و جاده‌ای به ترتیب 668 و 12 نفر برای بستری به بیمارستان منتقل شدند.

وی بیان کرد: در تصادفات جاده‌ای این مدت شش نفر قبل از رسیدن مأموران اورژانس 115 فوت و همچنین 15 نفر در این ایام با گاز مونو اکسید کربن مسموم شدند.

وی همچنین تعداد مأموریت‌های انجام شده برای رسیدگی به مصدومان تصادفات شهری را در این مدت 225 مورد ذکر و تصریح کرد: در این مأموریت‌ها 317 نفر پس از انجام اقدامات اولیه توسط اورژانس 115 برای بستری و درمان به بیمارستان منتقل و به وضعیت بقیه نیز در محل تصادف رسیدگی شد.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول