اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای نهادینه‏سازی مصرف بهینه برق

42 برنامه رادیویی در سمنان تهیه و پخش شد

خبرگزاری فارس: به منظور ارائه راهکارهای لازم در راستای مدیریت بهینه مصرف برق و معرفی شیوه‏های اصلاح الگوی مصرف، 42 برنامه رادیویی با عنوان "پرتو" در سمنان تهیه و پخش شد.

42 برنامه رادیویی در سمنان تهیه و پخش شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، این برنامه رادیویی با رویکرد مدیریت مصرف ویژه شرکت توزیع برق استان سمنان بوده و با همکاری صدای مرکز سمنان در روزهای سه‏شنبه هر هفته از ساعت 10:45 تا 11 صبح در سال گذشته از شبکه استانی صدای مرکز سمنان پخش شده است.

در برنامه رادیویی پرتو، علاوه بر آموزش و تبیین روش‏های صحیح و منطقی مصرف برق، کارشناسان این شرکت در برنامه حضور یافته و موارد لازم شامل شیوه‏های بهره‏گیری درست از برق و نحوه اصلاح الگوی مصرف را ارائه کردند.

هم‌چنین پخش پیام‏های فرهنگی مدیریت مصرف، برگزاری مسابقه، اجرای میان پرده‏های نمایشی با موضوع صرفه‏جویی منطقی در برق و ارائه گزارش‏های مردمی پیرامون چگونگی بهره‏مندی مناسب از انرژی الکتریکی از دیگر بخش‏های این برنامه رادیویی است.

در سال قبل، 630 دقیقه برنامه رادیویی "پرتو" در قالب 42 قسمت 15 دقیقه‏ای از شبکه استانی صدای مرکز سمنان پخش شده و موضوعاتی با هدف آموزش شیوه‏های اصلاح الگوی مصرف به مشترکان استان سمنان اطلاع‏رسانی شده است.

این برنامه با رویکرد اطلاع‏رسانی روش‏های صحیح مصرف برق و نهادینه‏سازی مقوله صرفه‏جویی بهینه در سال جاری نیز تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول