اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با شهادت حضرت زهرا(س)

برنامه حبیبه کبریا از رادیو معارف پخش می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر گروه فقه و سیره رادیو معارف از پخش برنامه حبیبه کبریا از رادیو معارف در شب شهادت حضرت زهرا(س) خبر داد.

برنامه حبیبه کبریا از رادیو معارف پخش می‌شود

حجت‌الاسلام محمدمهدی صفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: رادیو معارف ویژه این ایام، برنامه‌های متنوعی را تولید کرده تا مدح و منقبت این بانوی بزرگوار را بیش از گذشته نشان دهد.

وی با اشاره به تولید برنامه حبیبه کبریا گفت: این برنامه به صورت زنده شب شهادت حضرت زهرا(س) ساعت 21:15 دقیقه به مدت یک ساعت و 40 دقیقه از رادیو معارف پخش می‌شود.

مدیر گروه فقه و سیره رادیو معارف خاطر نشان کرد: سیره و اندیشه سیاسی حضرت زهرا(س) در این برنامه بررسی می‌شود زیرا این بانوی بزرگوار بر اساس اندیشه و بینش سیاسی در مقام دفاع از امیرمومنان(ع) برآمد.

وی عنوان داشت: حجت‌الاسلام لک‌زایی به عنوان کارشناس در این برنامه حضور دارد و جهان‌بینی و انسان‌شناسی را از نگاه آن حضرت بررسی کرده و این نکته بیان می‌شود که هر اقدام فاطمه(س) بر اساس اندیشه و بینش سیاسی بوده است.

صفایی برنامه شهیده ولایت را از دیگر برنامه‌های زنده رادیو معارف در ایام فاطمیه ذکر کرد و افزود: این برنامه صبحگاهی زنده از ساعت 8 و 40 دقیقه تا 11 از رادیو معارف پخش می‌شود.

وی یادآور شد: رجبی دوانی کارشناسی این برنامه را عهده‌دار بوده و خطبه فدکیه در این برنامه بررسی می‌شود.

مدیر گروه فقه و سیره رادیو معارف ادامه داد: مواردی مانند دفاع حضرت زهرا(س) از ولایت، توحید و نبوت از نگاه حضرت زهرا(س)، توحید و نبوت در خطبه فدکیه، احکام شریعت و دستورات فلسفی، نقش پیامبر اکرم(ص) در هدایت امت، نقش علی(ع) در دوران پیامبر اکرم(ص) و حوادث پس از رسول اکرم(ص) از جمله فتنه‌ها در خطبه فدکیه اشاره شده که در این برنامه تبیین می‌شود.

وی بیان داشت: علی اسماعیلی تهیه‌کنندگی و محبوبه شیرعلی مجری‌گری این برنامه را بر عهده دارد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول