اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هرسین:

خودباوری نتیجه محقق شدن شعار سال است

خبرگزاری فارس: فرماندار هرسین گفت: خودباوری ملت ایران نتیجه محقق شدن شعار تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

خودباوری نتیجه محقق شدن شعار سال است

بهمن قربانی ظهر امروز در گفتگو با فارس در کرمانشاه اظهار کرد: توجه به نام‌گذاری سال با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از چند جنبه دارای اهمیت است.

قربانی قطع تمام وابستگی‌ها چه تولید کننده و چه مصرف کننده، استاندارد کالا و در نهایت افزایش خودباوری در تمام زمینه‌های تولید از دلایل اهمیت نام‌گذاری سال و محقق شدن آن برشمرد و گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری راهی باز خواهد کرد که هم تولیدکننده و هم مصرف کننده اگر به کار و سرمایه گذاری در کشور بپردازند، نرخ بیکاری پایین کشیده خواهد شد و بر سرانه ملی و تولید ملی تأثیر مثبت خواهد گذاشت.

وی افزود: محقق شدن فرمایشات رهبری، تحریم‌ها و بر طبل کوبی دشمنان را بی‌اثر خواهد کرد.

قربانی نیاز امروز کشور ایران را طبق گفته رهبری اعتماد به تولید داخلی دانست و گفت: در این راستا باید تولید کننده  جدیت در تولید بهتر و کیفیت بالاتر داشته باشد تا بتوانیم چرخه اقتصاد کشور را پویاتر و وابستگی را کمتر کنیم.

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید زمینه و بستر را برای سرمایه گذاران داخلی هموار سازند، تصریح کرد: شهرستان هرسین آمادگی لازم را برای ارایه خدمت به سرمایه گذاران دارد و نهایت تلاش دست‌اندرکاران این شهرستان، مساعد ساختن این شرایط و برداشتن بروکراسی اداری است.

فرماندار هرسین خاطر نشان کرد: دشمن هر جا ضعف و کمبودی احساس کند، آنجا را آماج حمله قرار می‌دهد، لذا اگر همه ملت در محقق ساختن فرمایشات رهبری تلاش کنند ایران اسلامی در عرصه اقتصادی نیز روی پای خود می‌ا‌‌‌یستد و دیگر دشمن توان مقابله با ایران را نخواهد داشت و مأیوس خواهد شد.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول