اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بوکس کردستان اعلام کرد

احتمال کسب سهمیه المپیک توسط بوکسور کردستانی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بوکس کردستان گفت: آرمین امجدیان بوکسور کردستانی تیم ملی بوکس به کسب سهمیه المپیک بسیار نزدیک است.

احتمال کسب سهمیه المپیک توسط بوکسور کردستانی

علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: این بوکسور کردستانی با درخشش در مسابقات مختلف بوکس کشور و حضور در اردوی تیم ملی سال گذشته در ترکیب اصلی تیم ملی بوکس کشور قرار گرفته است.

وی افزود: امجدیان به همراه اعضای تیم ملی بوکس برای شرکت در آخرین دوره مسابقات گزینشی المپیک لندن در رقابت‌های کشور قزاقستان حضور یافت.

به گفته رئیس هیئت بوکس کردستان، این بوکسور وزن 56 کیلوگرم ایران اسلامی در سومین روز مسابقات کشور قزاقستان و نخستین بازی خود با کسب نتیجه 17 بر 11 از سد حریف کره‌ جنوبی خود گذشت.

رحمیی با بیان اینکه این بوکسور کردستانی با کسب این موفقیت خود را به کسب سهمیه المپیک 2012 لندن بسیار نزدیک شده است، گفت: امجدیان در راه کسب سهمیه المپیک در مسابقه بعدی خود به مصاف حریف سوریه‌ای خود خواهد رفت.

شایان ذکر است مسابقات گزینشی المپیک لندن از اواخر هفته گذشته در کشور قزاقستان آغاز شده است و به مدت یک هفته به طول خواهد انجامید و تیم ملی کشورمان با هشت بوکسور در این دوره رقابت‌ها حضور دارد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول