اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان دشتستان:

650 قالیباف دشتستانی بیمه می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان دشتستان از بیمه بیش از 650 قالیباف دشتستانی خبر داد.

650 قالیباف دشتستانی بیمه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حبیب‌الله پورمند پیش از ظهر امروز در نشست با مسئولان تامین اجتماعی دشتستان اظهار داشت: در سال تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی باید از کارفرمایان و کارگران حمایت لازم انجام شود و بدون تردید تامین اجتماعی نقشی اساسی در این عرصه دارد.

 

وی افزود: در سال گذشته از نظر کمی و کیفی خدمات ارزنده‌ای به مردم دشتستان ارائه شد و در شعب اقماری نیز شاهد فعالیت بسیار خوبی در بخش‌های مختلف بودیم.

 

پورمند تصریح کرد: ارائه خدمات بهینه به بیمه‌شدگان از مهم‌ترین اولویت‌های سازمان تامین اجتماعی است و همه کارکنان و مدیران تامین اجتماعی باید در این راستا فعالیت کنند.

 

رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان دشتستان از بیمه بیش از 650 قالیباف دشتستانی خبر داد و خاطر نشان کرد: پرونده 650 نفر از قالیبافان این شهرستان برای پوشش بیمه‌ای تکمیل شده که بزودی از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند.

 

وی یادآور شد: اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان همکاری مطلوبی با این سازمان داشته و تلاش داریم با همکاری دسته‌جمعی به سمت رشد و پیشرفت اقتصادی حرکت کنیم.

 

پورمند اضافه کرد: برای بیمه تمام اقشار جامعه برنامه‌ریزی لازم را انجام داده‌ایم و بیمه زنان بی‌سرپرست معرفی شده از طرف سازمان‌های حمایتی، رانندگان درون‌شهری و برون‌شهری و نیز پیگیری بیمه کشاورزان در دستور کار این شعبه قرار دارد.

 

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول