اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور اقتصادی اقتصاد و دارایی استان همدان:

در تأمین منابع مالی نباید متکی به بانک‌ها باشیم

خبرگزاری فارس: معاون امور اقتصادی اقتصاد و دارایی استان همدان گفت: نخستین برنامه سال جاری شامل تأمین منابع مالی از حوزه‌هایی به غیر از بانک‌ها است چرا که در تأمین منابع فقط نباید متکی به بانک‌ها باشیم.

در تأمین منابع مالی نباید متکی به بانک‌ها باشیم

امیر خلیلی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از همدان در رابطه با نام ‌گذاری امسال به سال "تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی" اظهار داشت: عمده مباحثی که هر سال برای نام گذاری استفاده می‌شود مسائل اقتصادی است و این مهم بودن موضوع اقتصاد را در استقلال یک کشور مطرح می‌کند.

وی بیان داشت: نام ‌گذاری امسال چیزی جز ادامه جهاد اقتصادی سال گذشته نیست و وزارت اقتصاد مهمترین نقش را در اصل سیاست‌های اقتصادی کشور بر عهده دارد.

معاون امور اقتصادی اقتصاد و دارایی استان همدان تصریح کرد: وزارت اقتصاد یک وظیفه فرابخشی دارد که به صورت الزام وارد حوزه تمامی ادارات شده و در بین آنها هماهنگی و نظارت می‌کند.

وی افزود: باید تلاش کنیم تا بتوانیم تأمین منابع مالی را از طریق بورس، بهره‌وری و خلاقیت و ... به جز شبکه بانکی تأمین کنیم تا در تأمین منابع مالی فقط متکی محض به بانک‌ها نباشیم.

خلیلی خاطر نشان کرد: با استقلال در تامین منابع بانکی بحث سرمایه گذاری بیشتر می شود و به دنبال سرمایه گذاری اشتغال نیز رشد پیدا می‌کند.

معاون اقتصاد امور اقتصادی و دارایی درادامه اذعان کرد: بحث دیگر حمایت از تولید ملی که باید یک تغییر فرهنگ و اصلاح الگوی مصرف صورت بگیرد و استفاده از تولیدات داخل به یک فرهنگ در بین مردم و دستگاه‌های اجرایی تبدیل شود.

وی بیان داشت: خرید داخلی کمک به اشتغال فرزندان این جامعه است و این مسئله باید بسیار مورد توجه قرار بگیرد و این نیازمند مشارکت آحاد جامعه است.

خلیلی ‌خواه در پایان گفت: امسال واردات محدود می شود چرا که با این کار باید از تولیدات داخلی حمایت کنیم و امسال باید بیشتر به سمت اجرایی شدن قوانین برویم.

انتهای پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول