اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین شورای هماهنگی مواد مخدر خراسان شمالی:

1200 قاچاقچی در خراسان شمالی دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: جانشین دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی از دستگیری یک‌هزار و 204 قاچاقچی طی سال گذشته در این استان خبر داد.

1200 قاچاقچی در خراسان شمالی دستگیر شدند

محمدرضا یزدان‌پناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به میزان دستگیری قاچاقچیان در این استان اظهار داشت: بر همین اساس 81 قاچاقچی عمده و یک‌هزار و 123 خرده فروش در این استان دستگیر شدند.

وی همچنین تعداد عملیات‌های انجام شده پاک‌سازی محلات از مواد مخدر در خراسان شمالی را 15 مورد عنوان کرد و افزود: این طرح‌های پاک‌سازی در مناطق شهری و روستایی و عمدتاً آلوده به اجرا در آمده است.

وی همچنین با اشاره به اقدامات دبیرخانه شورای هماهنگی خراسان شمالی در سال گذشته اظهار داشت:‌ مهم‌ترین اقدام این شورا در همین سال راه‌اندازی مرکز درمان اجباری معتادان با ظرفیت 50 نفر با حضور وزیر کشور بود که هم اکنون طرح‌های توسعه آن و پذیرش معتادان به منظور اجرای طرح در حال انجام است.

جانشین دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی تدوین سند پیشگیری از اعتیاد استان با بیش از هزار ساعت کار کارشناسی را از دیگر اقدامات این شورا اعلام کرد.

وی راه‌اندازی کلینیک درمانی در تیپ پیاده شهید دلجویان ارتش استان را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: کارگاه‌های آموزشی پرسنل کادر و وظیفه تیپ پیاده این مرکز نیز برگزار شده است.

یزدان‌پناه ارائه آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد به کارکنان را از دیگر اقدامات این شورا دانست و افزود: همچنین دو همایش با روحانیون و طلاب در شهرهای بجنورد و مانه و سملقان انجام شد.

وی همچنین برگزاری کارگاه آموزشی شناخت مواد مخدر ویژه بانوان آرایشگر استان را مورد اشاره قرار داد و گفت: در این کارگاه که 100 نفر از بانوان آرایشگر شرکت داشتند، با عوارض مصرف مواد و اعتیاد آشنا شدند.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول