اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مبارزه با مواد مخدر گیلان خبر داد

دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در رشت

خبرگزاری فارس: رئیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از کشف بالغ بر 19 کیلوگرم تریاک و دستگیری دو نفر قاچاقچی در رشت خبر داد.

دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدحسین واثق کارگرنیا عصر امروز در جلسه نیروی انتظامی استان به وضعیت کشفیات مواد مخدر در این استان اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از 19 کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط کردند.

وی، اذعان داشت: مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر به دنبال گزارش‌های مردمی مبنی بر فعالیت شخصی به هویت «ع - ش» در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان رشت، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

این مسئول افزود: گروه‌های عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر پس از چند روز کار بی‌وقفه و نامحسوس پلیسی، از چگونگی صحت گزارش و اینکه متهم مواد مخدر را وارد استان کرده و با نگهداری در منزلش قصد فروش آن را دارد، اطمینان حاصل کردند.

به گفته وی، گروه‌های عملیات ویژه پلیس در این راستا با کسب مجوز از مقام قضایی با رعایت تمام موازین شرعی و قانونی منزل این متهم را بازرسی و در این بازرسی 19 کیلو و 500 گرم ماده مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان با بیان اینکه دو متهم در این راستا دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: این دو متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

وی، از مردم این استان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و پلیس مبارزه با مواد مخدر مستقر در شهرستان‌ها اطلاع دهند.

واثق کارگرنیا از دستگیری فروشنده مواد محترقه و کشف حدود 4 هزار و 500 عدد انواع مواد آتش‌زا در رشت خبر داد.

وی اظهار داشت: گروه‌های عملیاتی کلانتری 12 رشت با تحقیقات نامحسوس پلیسی از صحت گزارش اطمینان حاصل کرده و با هماهنگی مقام قضایی و رعایت تمام موازین شرعی و قانونی موفق به دستگیری مرتضی 26 ساله شدند و از منزل وی بازرسی به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی رشت با اشاره به اینکه این شخص با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد، از تمام والدین این شهرستان خواست تا از آنجا که بیشترین آسیب مواد آتش‌زا متوجه جوانان و نوجوانان است، در صورت مشاهده فعالیت توزیع کنندگان مواد محترقه، مراتب را برای برخورد با این افراد ناهنجار به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ی20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول