اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی خبر داد

دستگیری 12 قاچاقچی مواد محترقه در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: 12 نفر قاچاقچی مواد محترقه در آذربایجان غربی دستگیر شدند.

دستگیری 12 قاچاقچی مواد محترقه در آذربایجان غربی

 به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علی جدیدی صبح امروز در نشستی خبری که در سالن جلسات اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار کرد: این تعداد قاچاقچی مواد محترقه در یک هفته گذشته دستگیر شده‌اند.

وی از کشف 119 هزار عدد انواع مواد محترقه در استان خبر داد و تصریح کرد: علاوه بر این 42 کیلو و 600 گرم مواد اولیه برای ساخت مواد محترقه دست‌ساز در استان کشف شده است.

این مسئول در ادامه با اشاره به کشفیات مواد مخدر در استان، افزود: در یک هفته گذشته 63 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است و در این راستا 87 نفر قاچاقچی و توزیع‌کننده مواد مخدر در استان دستگیر شده است.

جدیدی در ادامه از جمع‌آوری معتادان در استان خبر داد و گفت: 50 نفر از معتادان در استان جمع‌آوری و به مراکز بازپروری معتادان معرفی شده‌اند.

وی ادامه داد: در هفته نخست اسفند ماه سال جاری 43 هزار پاکت سیگار قاچاق، 35 قبضه اسلحه، 645 حلقه لوح فشرده غیرمجاز در سطح استان کشف شده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: در این مدت 80 نفر قاچاقچی کالا نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است.

انتهای پیام/س20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول