اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران اعلام کرد

اتصال خط انتقال آب به بلوار یوسفیان در آمل

خبرگزاری فارس: شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران اعلام کرد: حفر یک حلقه چاه در آمل و اتصال خط انتقال آب از بلوار منفرد به بلوار یوسفیان را در این شهر در دستور کار داریم تا در آینده مشکل کمبود و یا افت فشار آب در آمل برطرف شود.

اتصال خط انتقال آب به بلوار یوسفیان در آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، خبر خبرگزاری فارس مبنی بر «گلایه شهروندان آملی از قطعی مکرر آب» سبب واکنش و صدور پاسخنامه از سوی روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب شهری استان مازندران شد.

این پاسخنامه به امضای بهمن آذرمنش مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب شهری استان مازندران رسید.

سخنگوی شرکت آب و فاضلاب شهری استان مازندران بیان داشت: بر اساس بررسی‌های انجام شده در شهرهای استان مازندران از 23/12/90 تا 4/01/91 تعداد تماس‌های شهروندان مازندرانی با شرکت آب و فاضلاب مازندران نسبت به سال گذشته حدود 70 درصد کاهش داشته است و این نشان از درک بالای شهروندان و رعایت الگوی مصرف از یک سو و اطلاع‌رسانی به موقع این شرکت و شستشوی تدریجی و انجام خانه‌تکانی تا 25 اسفند ماه توسط مردم مازندران از سوی دیگر بوده است.

وی تصریح کرد: تمام تأسیسات آبرسانی این شرکت در شهرهای استان از اول اسفند مورد بازنگری قرار گرفت و تجهیزات و امکانات لازم فراهم شد تا در ایام پایانی سال با مشکل کمبود و یا قطع آب مواجه نشویم.

سخنگوی شرکت آب و فاضلاب شهری استان مازندران خاطرنشان کرد: از آنجایی که مازندران در روزهای پایانی سال پذیرای میهمانان نوروزی از اقصی نقاط کشور بوده در بعضی از مناطق شهرها آن هم به‌صورت مقطعی با مشکل افت فشار و یا کمبود آب مواجه شدیم که به محض اطلاع و تلاش همکارانمان این مشکل مورد بررسی قرار گرفته و در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف می‌شد.

وی اعلام کرد: همچنین به دلیل افزایش مصرف آب در دو روز پایانی سال تأسیسات آبرسانی پاسخگو نبوده و در هیچ جای کشور شبکه‌های آبرسانی برای 28 و 29 اسفند طراحی نشده است.

آذرمنش گفت: در تمام نقاط استان شاید خیلی از هم‌استانی‌ها و مسافران در کنار خانواده منتظر تحویل سال نو بوده‌اند، اما بسیاری از همکاران تلاشگر ما در لحظه تحویل سال در محل کار حضور داشته و سعی کردند با ایثار و فداکاری جریان آب منازل شهروندان استمرار داشته و به وظیفه خطیر سقایی خود به خوبی عمل کنند.

سخنگوی شرکت آب و فاضلاب شهری استان مازندران اذعان داشت: کمبود و افت فشار آب مورد اشاره در دو نقطه از شهر آمل که به علت مصرف زیاد آب توسط مشترکان و میهمانان نوروزی بوجود آمده بود با انجام تمهیدات لازم به حداقل رسید، اما برای جلوگیری از اینگونه مشکلات، حفر یک حلقه چاه و اتصال خط انتقال آب از بلوار منفرد به بلوار یوسفیان را در این شهر در دستور کار داریم تا با انجام این اقدامات در آینده مشکل کمبود و یا افت فشار آب در شهر آمل برطرف شود.

انتهای پیام/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول